۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۳۴
کد خبر: 81543904
T T
۰ نفر

رسانه ها جلوتر از پليس در تامين امنيت جامعه

۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۳۴
کد خبر: 81543904
رسانه ها جلوتر از پليس در تامين امنيت جامعه

بجنورد - ايرنا - جانشين فرمانده انتظامي خراسان شمالي گفت: رسانه ها در اين استان، در تامين امنيت اجتماعي از پليس نيز پيشي گرفته اند.

به گزارش ايرنا سرهنگ احمد قرايي عصر دوشنبه در آيين اختتاميه نخستين جشنواره استاني رسانه، نظم و امنيت در بجنورد اظهار كرد: پليس استان تمام موفقيت هاي خود در تامين امنيت پايدار و ايجاد احساس امنيت در جامعه را در درجه نخست مرهون تلاش خبرنگاران و همكاري رسانه ها مي داند.

وي اضافه كرد: همكاري و همراني خبرنگاران و اصحاب رسانه در خراسان شمالي در حوزه امنيتي باعث شده تا اين استان به عنوان يكي از استان هاي امن كشور محسوب شود.

جانشين فرمانده انتظامي خراسان شمالي گفت: پليس اين استان براي برقراري امنيت پايدار و احساس امنيت در جامعه، همچنان خود را نيازمند به همراهي و همكاري دست اندركاران حوزه رسانه مي داند.

سرهنگ قرايي افزود: مشكلات اقتصادي در سال هاي اخير مي توانست يكي از مولفه هاي ايجاد ناامني در استان باشد، ولي با تلاش حوزه رسانه و همكاري آنان با پليس، اين معضل در اين منطقه بدون بروز ناامني مديريت شد.

وي بار ديگر از رسانه ها و خبرنگاران خواست در سال 94 نيز همانند سنوات گذشته پليس استان خراسان شمالي را در تامين امنيت پايدار در جامعه ياري كنند.

جانشين فرمانده انتظامي خراسان شمالي با اشاره به برگزاري نخستين جشنواره رسانه ، نظم و امنيت در استان گفت: اين جشنواره نيز تجربه خوبي را براي همكاري بهتر پليس با رسانه و بهره مندي از تجربيات دوجانبه رقم زد.

سرهنگ قرايي ابراز اميدواري كرد تا در سال هاي آينده با اطلاع رساني بموقع نيروي انتظامي استان، خبرنگاران و رسانه هاي بيشتري بتوانند در اين جشنواره، آثار خود را در حوزه نظم و امنيت ارايه كنند.

در پايان اين جشنواره از خبرنگاران برگزيده در حوزه عكس، خبر و گزارش با تقديم لوح تقدير و جوايز نقدي قدرداني شد. ك/2

6982/5132