۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۵۱
کد خبر: 81548444
T T
۰ نفر
فرماندار كرمانشاه: كار خدمت رسانی به مسافرین نوروزی بخوبی در حال اجراست

كرمانشاه - ایرنا - فرماندار كرمانشاه گفت: خوشبختانه كار خدمت رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی این شهرستان بخوبی در حال اجرا بوده و مشكلی از این بابت وجود ندارد.

فضل الله رنجبر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: در بازدیدی كه صبح امروز به همراه اعضای ستاد سفرهای نوروزی از محوطه طاق بستان به عمل آمد اكیپهای خدمت رسانی مستقر در این محوطه در حال انجام وظایف خود بودند و مسافرین نوروزی نیز از ارایه این خدمات رضایت كامل داشتند.

وی ادامه داد: همچنین از وضعیت بازارچه صنایع دستی كمپینگ مسافران در بوستان غربی و محدوده بوستان كوهستان نیز بازدید شد و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای خدمت رسانی به مسافرین نوروزی قرار گرفتیم.

رنجبر گفت: یكی دیگر از نقاط مورد بازدید محل استقرار اكیپ راهنمای مسافرین در میدانهای امام حسین و امام خمینی (ره) و وضعیت استقرار نیروهای خدمت رسان بود كه وضعیت اكیپ مستقر در میدان امام خمینی رضایت بخش و در ارتباط با وضعیت میدان امام حسین (ع) مواردی به شهرداری مركز و منطقه هفت در خصوص دفع زباله های موجود در اطراف نمازخانه این میدان و ضرورت نصب تابلوی راهنمای مسافرین گوشزد شد.

فرماندار كرمانشاه در پایان از نظارت مستمر ناظران فرمانداری در ایام تعطیلات نوروزی بر عملكرد دستگاههای خدمت رسان و اكیپ راهنمای مسافرین در اماكن تاریحی، محل اسكان و ... خبر داد.

استان كرمانشاه دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده است كه بیش از دو هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.

طی دو شب گذشته بیش از 36 هزار مسافر نوروزی در اماكن اقامتی استان كرمانشاه اسكان یافته اند.

8066/7458