۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۱۴
کد خبر: 81552512
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت سميرم: حمله آل سعود به يمن دامن خودشان را خواهد گرفت

سميرم، اصفهان- ايرنا- خطيب موقت جمعه سميرم گفت: حمله عربستان سعودي به كشور يمن دامن خودشان را مي گيرد و تبعات سنگيني در پي دارد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سجاد زينعلي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سميرم با محكوم كردن اين جنايت اظهار كرد: غربي ها و بويژه آمريكاي شيطان صفت بار ديگر از دست اندازي و جنگ نابرابر حمايت كردند.

وي تاكيد كرد: بي مسئوليتي دولت عربستان منطقه را به آتش كشيده و پول هاي آل سعود منطقه را با چالش هاي جدي مواجه كرده و البته نفرت وجدان هاي بيدار از اين دولت را سبب شده است.

امام جمعه موقت سميرم با اشاره به نامگذاري سال جديد از سوي رهبر معظم انقلاب با نام «دولت و ملت، همدلي و همزباني» افزود: امروز رهبر عزيز انقلاب اصرار دارند تا مردم به دولت اعتماد كنند زيرا دولت براي انجام وعده هاي خود در برابر فشار‌ها و تحريم هاي خارجي نيازمند پشتوانه عظيم و قدرتمند مردمي است.

حجت الاسلام زينعلي گفت: دولت ارزش و توانايي‌هاي ملّت را بدرستي بپذيرد و بداند كه يكي از راهكارهاي مقابله با توطئه‌هاي دشمنان همدلي و همزباني مردم و مسئولان است كه تحقق اين امر توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌كند.

وي اظهار كرد: زيبايي ايجاد همدلي بين دولت و مردم از سوي مقام معظم رهبري دو سويه بودن اين واژه در شعار سال است، ايشان صرفا از همدلي دولت با ملت يا بالعكس سخن نگفته و خواستار همدلي دو طرفه بين دولت و ملت در شرايط حساس پيش روي نظام شدند.

امام جمعه موقت سميرم بيان كرد: شعار امسال از سوي مقام معظم رهبري خط مقدم پيش روي را بر ما روشن كرده است و دولت در صدر اين خط مقدم در كنار ملت هميشه حاضر در صحنه ما وظيفه اي سنگين و خطير بر دوش دارد.

امام جمعه موقت سميرم در ادامه خاطر نشان كرد: نكته‌اي كه در هياهوي بحث امروز مذاكرات گم شده اين است كه اساسا چرا پس از يك سال و اندي مذاكره با آمريكا و امضاي توافقنامه ژنو، امروز ناگهان با «دو آمريكا» مواجه شده‌ايم كه آن يكي نامش كنگره است و ديگري حزب دوم و دولت آمريكا است.

وي اضافه كرد: اگر امروز دولت يازدهم توافقي با گروه 5+1 را امضا كند اين امضا از سوي تمام ملت ايران بوده نه تنها دولت يازدهم، و كار كنگره آمريكا در جريان مذاكرات يك بداخلاقي سياسي و به نمايش گذاشتن همان چهره اصلي گرگي است كه امروز در لباس ميش ظاهر شده است.

7147/6508