۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1375
کد خبر: 84192556
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

خدمات بی‌نظیر انقلاب اسلامی در دهه فجر اطلاع‌رسانی شود

اصفهان- ایرنا- امام جمعه سمیرم گفت: خدمات و دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی در دهه فجر برای اقشار مختلف مردم تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: وحدت و همدلی نیاز ضروری جامعه است و در دهه فجر باید نسبت به ترویج وحدت و عمل به مبانی دین مبین اسلام تلاش کرد.

وی در بخش دیگری خاطرنشان کرد: حوادث و رویدادهای اخیر ایالات متحده نشان داد دیگر خبری از اتحاد ایالت‌ها و انسجام مردم این کشور نیست ؛ برخی در داخل کشور چشم و گوش سر دارند و می‌بینند چه رخدادهایی روی داده و چه جنایت‌هایی که خودشان هم تایید می‌کنند، کرده اند اما باز هم دنبال بزک کردن و بزرگ جلوه دادن ایالات فروپاشیده آمریکا هستند.

امام جمعه سمیرم با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال حمایت از مظلوم در برابر ظلم و ظالمان است، ادامه داد: سرکرده این ظالمان و ستمگران آمریکایی است که امروز خود دچار گرفتاری‌های متعدد و انحطاط از درون شده است.

مولازاده تصریح کرد: اگر دیروز امام راحل عظیم‌الشان ما آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند، امروز نیز رهبر حکیم انقلاب همان راه روشن را در شرایطی پیچیده‌تر ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: برخی در خاک خود ایالات متحده این اضمحلال و فروپاشی را درک کرده‌اند و حتی آن را بر زبان می‌آورند اما جای تاسف است که در داخل کشورمان شماری بی‌بصیرت همچنان در خواب عفلت به سر می‌برند و درک منطقی از شرایط آمریکا و حتی منطقه ندارند.

امام جمعه سمیرم با مقایسه فتنه آمریکایی سال ۸۸ با حوادث اخیر آمریکا  اظهار داشت: مکافات عمل قطعی است و آنچه سران صهیونیست آمریکا و همپیمانان آنها بر سر مظلومان عالم آورده‌اند، باید پس بدهند و خودشان را برای روزهای سخت‌تر آماده کنند.

مولازاده در ادامه همین پیوند، بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: امسال با وجود شرایط سخت کرونایی نوع و شکل برگزاری این مراسم‌ تفاوت خواهد داشت اما باید با فعالیت‌های مختلف در بستر فضای مجازی و محیطی، روزهای خاطره‌انگیز پیروزی انقلاب را گرامی داشت.

وی تصریح کرد: خدمات و دستاوردهای انقلاب در چهار دهه گذشته بی‌نظیر است که این خدمات باید در دهه فجر برای اقشار مختلف مردم تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

امام جمعه سمیرم گفت: وحدت و همدلی نیاز ضروری جامعه است و در دهه فجر باید نسبت به ترویج وحدت و عمل به مبانی دین مبین اسلام تلاش کرد.

محمدرضا عسگریان  فرماندار شهرستان سمیرم نیز در این نشست با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات و طرح‌های عمرانی درحال افتتاح، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای شگرف و گسترده‌ای داشته است که باید برای مردم تبیین شود.

شهرستان سمیرم با افزون بر  ۹۰هزار جمعیت شهری، عشایری و روستایی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha