۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۴۳
کد خبر: 81556264
T T
۰ نفر
ثبت 184وقف جدید طی 10 روز ابتدای سال ركوردی جدید پس از انقلاب اسلامی

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از ثبت 184 وقف جدید در 10 روز آغازین سال جدید در سطح كشور با نیات مختلف فرهنگی ، اجتماعی ،قرآنی و خیرات و مبرات خبر داد.

به گزارش روز سه‌ شنبه ایرنا از سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبركه و امامزادگان سراسر كشور و استقبال بی ‌نظیر زائران و مسافران نوروزی از این طرح از ثبت ركوردی جدید وقف پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بی نظیر بودن آن در سطح جهان عنوان كرد.

وی افزود: از ابتدای سال 94 تاكنون 184 مورد وقف جدید در كشور با نیات مختلف فرهنگی ،اجتماعی ،دینی ،قرآنی ،عزاداری ،فاطمیه (س) و خیریه و كمك به نیازمندان به ثبت رسیده است.

ربیعی گفت: استان چهار محال بختیاری با 35 مورد بیشترین وقف های ثبت شده در سال جدید را به خود اختصاص داده است.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص روند وقف های ثبت شده در سایر استان ها گفت: علاوه بر این در مجموع در استان های آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان جنوبی، رضوی،خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان،سیستان ‌و بلوچستان، قزوین،كردستان، كرمان، گلستان، گیلان،مازندران،هرمزگان و همدان تاكنون 184 مورد وقف جدید از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری به ثبت رسیده است.

وی افزود: این روند از گسترش روحیه نیك اندیشی و خیرخواهی ایرانیان و ترویج روزافزون فرهنگ وقف در كشور و در میان مردم ایران حكایت دارد.

اجتمام**3377**1436
۰ نفر