۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۰:۲۸
کد خبر: 81563324
T T
۰ نفر

100درصد اراضی شهرك صنعتی بروجن سند دار شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۰:۲۸
کد خبر: 81563324
100درصد اراضی شهرك صنعتی بروجن سند دار شد

شهركرد- ایرنا- مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری از صدور سند مالكیت برای100 درصد اراضی شهرك صنعتی بروجن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری، رضا گنجی شامگاه سه شنبه گفت: سند ثبتی مالكیت طرح توسعه شهرك صنعتی بروجن شامل سه پلاك به مساحت 208 هكتار صادر شد.

به گفته وی، با اخذ سند ثبتی برای شهرك صنعتی بروجن، این شهرك به یكی از ممتازترین شهركهای صنعتی استان برای سرمایه گذاری تبدیل شد.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان گفت: در شهرك صنعتی بروجن در مجموع 476 هكتار زمین دارای سند ثبتی برای واگذاری به متقاضیان است.

مدیرعامل هیات مدیره شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرك صنعتی بروجن در سه فاز، اجرایی شده و دارای زیر ساختهای آب، برق، گاز، تلفن، فیبر نوری، تصفیه خانه و ایستگاه و خودرو آتش نشانی است.

گنجی گفت: در چارچوب مراحل تامین اعتبار لازم از منابع داخلی و استانی، طرح توسعه 34 هكتاری این شهرك طراحی و پلاك بندی شده است.

به گزارش ایرنا، از 25 شهرك صنعتی مصوب استان چهارمحال وبختیاری در 21 شهرك، زمین برای سرمایه گذاری واگذار می شود.

تاكنون یكهزارو520 قرارداد واگذاری زمین در شهركهای صنعتی استان با سرمایه گذاران به امضا رسیده كه بخش قابل توجهی از این قراردادها به ایجاد صنایع منجر شده است.

هم اكنون حدود یكهزار و200 واحد صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

شهرستان بروجن به عنوان قطب صنعت چهارمحال و بختیاری است كه حدود30 درصد صنایع كوچك و بزرگ چهارمحال و بختیاری در این شهرستان فعال است.

مركز شهرستان بروجن در62 كیلومتری چهارمحال و بختیاری واقع است.

7361/6027