۲۵ فروردین ۱۳۹۴، ۲۳:۳۵
کد خبر: 81571761
T T
۰ نفر
اسلام دین وحدت میان اقوام و مذاهب مختلف است

خرم آباد – ایرنا - مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در د انشگاههای كشور گفت: : اسلام دینی فراگیر، جهانی و ارمغان آور و مایه وحدت بین اقوام و مذاهب گوناگون است.

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشكی، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل پور رضا روز سه شنبه در آیین معارفه مسوول جدید این نهاد در دانشگاه علوم پزشكی لرستان افزود: در این برهه از زمان كه دشمنان اسلام در تلاشند با ایجاد تفرقه و اسلام هراسی، دشمنی های فرقه ای ایجاد كنند وظیفه مسوولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاها به مراتب سنگین تر است و باید با اسلام شناسی و شناخت چالش ها با شیطنت دشمنان مقابله كرد.

وی با اشاره به اینكه علم بدون تدین و آموزه های رحمانی اسلام به هیچ وجه سودی برای جامعه و بشریت ندارد اظهار داشت: مسوولان دفاتر نهاد باید با همفكری و همكاری روسای دانشگاهها مدار عقل و دیانت را گسترش داده و با بسط و گسترش فضای معنویت در دانشگاهها به وظیفه خود عمل نمایند .

وی ادامه داد: این مسوولان باید ضمن ارتقا علمی دانشجویان، آنان را با اتصال به چشمه های زلال معنویت، تربیت نمایند.

ریییس دانشگاه علوم پزشكی لرستان نیز در این آئین با تبریك ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت هفته زن اظهار داشت : حجت الاسلام والمسلمین مهدی مستاجران در زمان تصدی مسوولیت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در این دانشگاه ، علاوه بر تقویت گفتمان وحدت بخش، در جهت تعالی و گفتمان دینی در بین دانشجویان موفق عمل كرده است .

دكتر كوروش ساكی افزود: حجت الاسلام مستاجران منادی ترویج گفتمان وحدت و تعالی ارزشهای دینی بوده و در دوران مدیریت ایشان توفیقات فراوانی را شاهد بودیم.

در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت الاسلام مهدی مستاجران، حجت الاسلام مهدی مرادیان به عنوان مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی لرستان معرفی و منصوب شد.

7269/6060