۲۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰
کد خبر: 81573540
T T
۰ نفر
22 ميليارد ريال اعتبار به ورزش شهرستان هرسين اختصاص يافت

كرمانشاه - ايرنا - فرماندار هرسين از اختصاص 22 ميليارد و230 ميليون ريال اعتبار به ورزش اين شهرستان در سال جاري خبر داد و گفت: اين اعتبار براي احداث، تعمير و تجهيز سرسراهاي ورزشي هزينه مي شود.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا و به نقل از فرمانداري هرسين، ياور محمدي در جلسه شوراي ورزش اين شهرستان اظهار كرد: ورزش ابعاد بسياري دارد كه مهمترين آن بعد فرهنگي و اخلاقي است كه در كشور ما اين مقوله جايگاه ويژه اي در بين ورزشكاران دارد.

وي افزود: لازم است مردم به سمت ورزش هاي عمومي و همگاني روي بياورند و اين موضوع نياز به يك كار عميق فرهنگي دارد چرا كه توسعه و گسترش ورزش هاي همگاني زمينه ساز رشد، توسعه و بالندگي زندگي مردم است.

محمدي افزود: مسوولان بايد به ورزش نگاه ويژه اي داشته باشند و با توجه به اينكه جوانان قسمت عمده جمعيت شهرستان را تشكيل مي دهند بايد برنامه ريزي مناسبي در اين راه صورت پذيرد.

فرماندار هرسين ادامه داد: شوراي ورزش بايد باعث تقويت روحيه ورزشكاران و بالابردن توان علمي و فيزيكي آنها شود تا بتوانند به درجات رفيع دست يافته و با توجه به پتانسيل هاي شهرستان هيات هاي ورزشي بايد علاوه بر ايجاد وحدت روحيه در بين ورزشكاران با سياست گذاريهاي صحيح، شناخت استعدادها و با هماهنگي و تعامل ورزش شهرستان را به سمت انسجام و موفقيت پيش ببرند.

توسعه فضاهاي ورزشي، برگزاري كلاس هاي آموزشي براي بالابردن بهداشت رواني ورزشكاران، برگزاري ورزشهاي همگاني در مكانهاي عمومي شهرستان، حضور كارشناسان ورزشي در جلسات انجمن اوليا مدارس، تخصيص بخشي از اعتبارات دهياريها توسط بخشداريها در جهت ارتقا ورزش روستاها، ترغيب ورزشكاران در استفاده از بيمه هاي ورزشي و حمايت از ورزشكاران برتر در سطح استاني و كشوري از ديگر موضوعات مطرح شده توسط محمدي در اين جلسه بود.

شهرستان هرسين با 86 هزار نفر جمعيت در جنوب شرقي كرمانشاه واقع شده است.

7458/8066