۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹
کد خبر: 81578140
T T
۰ نفر
هنر راهی برای ترویج فرهنگ نماز است

ساری - ایرنا - قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: باید از شیوه های مختلف هنری برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه استفاده كرد.

محمود مظفر روز شنبه در گردهمایی دبیران و رابطین ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی مازندران در ساری افزود : باید از روش های متنوع و متعدد برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز استفاده كرد تا روز به روز بر تعداد نمازگزاران و مساجد افزوده شود.

وی اظهار داشت: در برنامه سال جاری ستاد اقامه نماز مقرر شده است تا چهار هزار مهد كودك و چهار هزار مدرسه منتخب پس از آموزش آموزه های دینی و نماز به آنان به عنوان نمونه نمازی در كشور مطرح شوند.

او افزود : همانطور رهبر معظم انقلاب تاكید فرمودند باید بخش نماز در جامعه پر رنگ دیده شود و در همین راستا امسال عملكرد ستاد اقامه نماز سراسر كشور مورد ارزیابی قرار می گیرد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز كشور یادآور شد : همچنین بخش یاوران نماز در ادارات و گروه های مردمی نیز باید در برنامه سال جاری به طور جدی دیده شود تا امور نماز با كار گروهی پیش برود.

وی با بیان این كه حق نماز این است كه بهترین مكان برای اقامه آن در نظر گرفته شود ، ادامه داد : امید آن كه با تحقق این مهم روز به روز در بخش اقامه نماز در كشور موفق تر شویم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز كشور یادآور شد : مردم نگاهشان به ما مسوولان دولتی است بنا بر این ضروری است اقدامات خوبی برای نماز در جامعه صورت بگیرد.

مظفر بر ضرورت برگزاری اجلاس دبیران و رابطین ستاد اقامه نماز در هر استان كشور تاكید كرد و گفت : با برگزاری این اجلاس ها علاوه بر نقد و بررسی مسایل فرارو ، نقاط قوت و ضعف ستاد نیز مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرد.

6026/1654/1358
۰ نفر