۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۱۲
کد خبر: 81584027
T T
۰ نفر
مشاور نماينده ولي فقيه در سپاه: واقعه طبس اوج ذلت آمريكا بود

يزد - ايرنا - مشاور فرهنگي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: واقعه طبس اوج ذلت آمريكا و دشمنان ايران را نشان داد .

به گزارش ايرنا ؛ سردار محمد علي آسودي روز شنبه در آيين بزرگداشت شهيد محمد منتظر قائم و سالروز شكست مفتضحانه آمريكا در صحراي طبس در مسجد حظيره يزد افزود: آمريكايي ها خيال مي كردند با تجاوز به خاك ايران مي توانند به اهداف خود برسند .

وي ادامه داد: امدادهاي غيبي كه همواره به كمك كشور و انقلاب اسلامي ما آمده است اين بار در صحراي طبس ياريگر اين ملت شد و نقشه شوم دشمنان خنثي شد .

اين مسوول تاكيد كرد: واقعه طبس و شكست آمريكا بار ديگر حقانيت نظام مقدس جمهوري اسلامي و اوج حقارت و زبوني دشمنان اين مرز و بوم را در منظر جهانيان نشان داد.

آسودي واقعه طبس در پنجم ارديبهشت ماه را يك حادثه مهم تاريخي در كشور دانست و تصريح كرد: لطف الهي در چنين روزي نصيب اين كشور و ملت شد تا دشمنان بدانند كه نور حق هميشگي است و نمي شود آن را با توطئه نظامي و فرهنگي خاموش كرد .

وي گفت: دشمنان و بخصوص آمريكايي در 36 سال گذشته براي ضربه زدن به كشور ما به انواع ترفندها متوسل شده اند ولي تمامي آنها در سايه امدادهاي الهي و غيبي و هوشياري مردم نقش بر آب شده است .

مشاور فرهنگي نماينده ولي فقيه در سپاه كشور گفت: قطعا همچنان لطف الهي نصيب اين كشور و ملت خواهد شد و دشمنان نمي تواند سدي در برابر اين عظمت و قدرت ايجاد كنند .

آسودي ياد و خاطره شهدا و شهيد منتظر قائم را گرامي داشت و بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و بين مردم تاكيد كرد .

هواپيماهاي متجاوز آمريكايي در سال 1358 با هدف آزاد كردن گروگانهاي لانه جاسوسي به خاك ايران اسلامي تجاوز كردند كه با امدادهاي غيبي خداوند در صحراي طبس سرنگون شدند.

در اين حادثه، محمد منتظر قائم اولين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي يزد به فوز عظيم شهادت نائل شد .ك3

7536/ 6197 /1484
۰ نفر