۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۱:۲۵
کد خبر: 81585996
T T
۰ نفر
معاون استاندار خوزستان: فعالان سياسي در نشست هاي انتخاباتي شركت مي كنند

اهواز- ايرنا- معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان از برگزاري نشست با فعالان سياسي استان به منظور برگزاري مطلوب انتخابات خبر داد.

فرج الله خبير روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا با اشاره به در پيش بودن انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: براي برگزاري مطلوب انتخابات، جلسات متعددي با احزاب، جمعيت ها، گروه ها و تشكل هاي سياسي برگزار كرديم و از آنها خواستيم كه نقشي را بر عهده بگيرند و فضاسازي را آغاز كنند.

وي افزود: از آنها خواستيم از شخصيت هاي كشوري دعوت كرده و به اين وسيله مشاركت گسترده مردم در همه ابعاد را تبيين كنند.

خبير با بيان اينكه فضاي آزاد براي بيان نقطه نظرات و انديشه ها در دستوركار است اظهار كرد: سعي مي كنيم با فراهم آوردن شرايط لاطم به گونه اي عمل كنيم كه همه كساني كه كانديدا هستند و همچنين گروه هاي سياسي به صورت فعالانه در انتخابات نقش داشته باشند.

معاون استاندار خوزستان در ادامه گفت: فرماندار ايذه و بخشدار دارخوين اسفند ماه براي شركت در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا كرده اند.

وي اضافه كرد: هنوز خبري از استعفاي مديران ديگر استان در دست نيست، زيرا بر اساس قانون، شهريور ماه آخرين مهلت تقديم استعفا است.

خبير همچنين اظهار كرد: تا چند روز آينده تشكيل ستاد انتخابات استان و كميته هاي مرتبط از سوي وزارت كشور ابلاغ مي شود و اقدامات استاني نيز بر همين اساس انجام خواهد گرفت.

7151/6064