۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۴۴
کد خبر: 81587595
T T
۰ نفر
معاون فرماندار يزد: ضرورت مشاركت مردم در اجراي برنامه هاي هفته معلم

يزد - ايرنا - معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد گفت: فعاليت و مشاركت آحاد مردم براي برگزاري برنامه هاي متناسب باشان والاي معلم در اين هفته مهم و تاثيرگذار است.

به گزارش ايرنا، مصطفي سالاري در نشست هماهنگي آيين تجليل از معلمان برتر يزد افزود: ستاد بزرگداشت مقام شامخ معلم در اين شهرستان بدنبال مشاركت و حضور همه اقشار جامعه در برگزاري مراسم و برنامه هاي هفته معلم است.

وي ادامه داد: امسال با هماهنگي هاي انجام شده، مراسم تجليل از معملين برتر شهرستان يزد به عنوان معلم و پيشكسوتان تعليم و تربيت،روز سه شنبه 15 ارديبهشت ماه برگزار مي شود.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد اظهار داشت: در اين برنامه از 120 معلم برتر كشوري،‌ استاني و ناحيه اي با اهداء لوح و تنديس يادبود بزرگداشت مقام شامخ معلم تقدير خواهد شد.

سالاري تصريح كرد: حضور مديران ادارات و نهادهاي شهرستان در مدارس و تجليل از معلمين و بزرگداشت شهادت استاد دكتر مرتضي مطهري،‌ تجليل از معلمين پيشكسوت و شاخص،‌ ديدار با خانواده معظم شهداي فرهنگي از ديگر برنامه هايي است كه در راستاي تكريم و تجليل از معلمين در اين هفته انجام مي پذيرد.

هفته بزرگداشت معلم در سال تحصيلي 94-93 همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري از 12 تا 18 ارديبهشت ماه برگزار مي شود. ك/2

7537/8068