۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۲
کد خبر: 81588225
T T
۰ نفر
رييس كل دادگستري اصفهان: اقدامات قضايي مانع تعطيلي برخي واحدهاي توليدي شد

اصفهان - ايرنا - رييس كل دادگستري استان اصفهان با اشاره به اينكه اين استان از معضل بيكاري رنج مي برد، گفت: اقدامات قضايي دادگستري استان از تعطيلي برخي واحدهاي توليدي و صنعتي استان جلوگيري كرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي دادگستري استان اصفهان، احمد خسروي وفا اضافه كرد: مديريت كردن بعضي از مسائل مربوط به حوزه صنعت و تقويت كميته حمايت از سرمايه گذاري براي مقابله با معضل بيكاري از ديگر اقدامات دادگستري استان بوده است.

وي از زمين خواري به عنوان يكي از مشكلات استان اصفهان نام برد و گفت: با تلاش و پيگيري اعضاي شوراي قضايي استان، در دو سال گذشته مبارزه همه جانبه با زمين خواري در اصفهان آغاز شده و در اين مدت حدود پنج هزار هكتار از اراضي ملي به دولت باز گردانده شده است.

رييس كل دادگستري استان اصفهان تقويت و استحكام حفظ حقوق بيت المال را از دغدغه هاي حوزه تحت مديريت خود بيان كرد و گفت: در سال گذشته قطعه زميني به مساحت بالغ بر يك ميليون و 200 هزار متر مربع خلع يد و به دولت باز گردانده شد.

خسروي وفا تعامل سازمانهاي ذي ربط از جمله سازمان بازرسي استان و كشور با دادگستري استان براي مبارزه با زمين خواري را مثبت ارزيابي كرد و گفت: همت بلند مديران و مسئولين و اعضاي شوراي حفظ حقوق بيت المال و اعضاي كميته حمايت قضايي از سرمايه گذاراي، دستگاه قضايي استان را در رسيدن به منويات نظام مقدس جمهوري اسلامي كه همانا حفاظت و صيانت از حقوق بيت المال مي باشد، فراهم نمود.

رييس كل دادگستري اصفهان در بخش ديگري از سخنانش اظهار كرد: به رغم مشكلاتي كه در دستگاه قضايي استان وجود داشت، مجتمع سرقت براي رسيدگي سريع تر به پرونده هاي سرقت و جلوگيري از اطاله دادرسي تشكيل شد.

خسروي وفا كسر 68 هزار پرونده از موجودي كل پرونده هاي استان را موفقيت بي نظير در دادگستري اصفهان و كسب رتبه اول در زمينه بهره وري را ثمره اين موفقيت دانست.

وي همچنين به كسر 13 هزار پرونده از پرونده هاي مسن و مانده دادگستري استان در بيست ماه اخير اشاره كرد و گفت: همه اين اقدامات در جهت تكريم ارباب رجوع و صيانت ازحقوق افراد و مراجعان دادگستري انجام شده است.

د/ 2093/ 6508