۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۰۸
کد خبر: 81588604
T T
۰ نفر
فدراسيون انجمن هاي ورزشي از ثقيل ترين و مدال آورترين فدراسيون ها در كشور است

زنجان - ايرنا - رييس فدراسيون انجمن هاي ورزشي كشور گفت: اين فدراسيون نوپا و پركار از ثقيل ترين و مدال آورترين فدراسيون ها در كشور محسوب مي شود.

غلامعلي محمد عليپور روز سه شنبه در مجمع انتخابات هيات انجمن هاي ورزشي استان زنجان افزود: اين فدراسيون به رغم نوپا بودن توانست در يك دوره كاري سخت و سنگين، هيات انجمن هاي ورزشي را راه اندازي و تعداد زيادي از ورزشكاران فعال در رشته هاي ورزشي زيرپوشش را به مسابقات برون مرزي اعزام كند.

وي اظهاركرد: فدراسيون انجمن هيات هاي ورزشي 20 انجمن و بالاي 40 رشته مختلف ورزشي را زيرپوشش دارد و تاكنون توانسته ورزشكاران زن و مرد بسياري را به سوي خود جلب و جذب كند.

عليپور با بيان اينكه جا انداختن اين همه رشته ورزشي كار سخت و سنگيني است و بار اصلي آن نيز بر دوش انجمن هيات هاي ورزشي استان ها مي باشد، افزود: بسياري از رشته هاي ورزشي اين فدراسيون المپيكي، آسيايي و جهاني است.

وي با بيان اينكه هيچ فدراسيوني چنين بار حجيمي را ندارد تصريح كرد: در طول چهار سال اخير كارها و فعاليت هاي خوبي صورت گرفته و بطور معمول هر روز يك برنامه از جمله برپايي اردو، كلاس هاي آموزشي و اعزام به مسابقات را داشتيم.

رييس فدراسيون انجمن هاي ورزشي كشور با اشاره به اعتبارات اين فدراسيون گفت: اعتبارات بسيار محدود است و كفاف اين فدراسيون با اين تعداد رشته ورزشي را نمي كند و بايد براي پيشبرد امور و اهداف از وجود حاميان مالي مناسب بهره گرفت.

عليپور بابيان اينكه جلب و جذب بخش خصوصي ورزش را به حركت در مي آورد افزود: اعتبارات فعلي پاسخگوي ورزشكاران رشته هاي المپيكي اين فدراسيون نيست ولي سعي مي شود اعتبارات به رشته هاي ورزشي زيرپوشش به شكل اولويت بندي شده تخصيص يابد.

وي با بيان اينكه قريب به هشت رشته ورزشي كه مدال آور مي باشند از اولويت خاصي و بيشتري نسبت به ديگر رشته ها برخوردارند اظهار داشت: هم اكنون انجمن هيات هاي ورزشي در استان ها خوب كار مي كنند و فدراسيون نيز با برداشتن بروكراسي ها دست آنها را براي رسيدن به اهداف و برنامه هاي تدوين شده باز گذاشته است.

عليپور به موفقيت هاي ورزش زنجان اشاره كرد و افزود: زنجان در چند رشته ورزشي از جمله سپك تاكرا و ورزش هاي هوايي از ظرفيت و پتانسيل بالايي برخوردار است و در جذب حامي مالي مناسب نيز از استان هاي موفق مي باشد.

در اين مجمع انتخابات، حميد ارجمندفر با كسب 17 راي به مدت چهار سال ديگر در سمت رييس انجمن هيات هاي ورزشي استان زنجان ابقا شد.

597/6085/ 6075
۰ نفر