۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۱۰
کد خبر: 81591902
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: كارگران نقش اساسي در اقتصاد مقاومتي دارند

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: كارگران نقش مهمي در تحقق اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد مقام معظم رهبري دارند .

به گزارش ايرنا آيت الله محمد رضا ناصري امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر با گراميداشت هفته كار و كارگر ضمن تشكر از فعاليت كارگران در عرصه توليد افزود: بايد كارگران براي اجراي اوامر مقام معظم رهبري بكوشند .

وي اضافه كرد: توليد و ايجاد اشتغال از اهم مسائل مهم كشور است كه نقش اساسي در تحقق اين موارد بر عهده كارگران و فعالان بخش صنعت و كارگري است .

امام جمعه يزد در ادامه از مسوولان اجرايي خواست تا به تمامي وجود براي حل برخي نيازهاي جامعه كارگري بيش از گذشته بكوشند و زمينه ارتقاي آنها را فراهم كنند .

ناصري همچنين به اهميت علم و دانش و هفته معلم اشاره كرد و از معلمان خواست تا تربيت ديني را هميشه جدي بگيرند .

امام جمعه يزد به خطرات ماهواره و برنامه هاي آن براي تضعيف اعتقادات و مباني ديني نسل جوان به تفصيل سخنراني و خواستار بيداري و آگاهي در برابر تهاجم فرهنگي غرب شد .

ناصري در ادامه ماه رجب و ايام اعتكاف آن را به عنوان مهمترين روزهاي نيايش و رستگاري ذكر كرد و از مردم و بخصوص جوانان خواست تا قدر آن را بدانند .

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد به سفر پر خير و بركت آيت الله العظمي نوري همداني به يزد اشاره و از ميزباني معظم له توسط مسوولان ، حوزه ها و مردم قدرداني كرد .

ناصري همچنين به توطئه هاي مختلف دشمنان عليه انقلاب اسلامي اشاره و راه موفقيت را در گرو ولايتمداري ، بصيرت و دشمن شناسي ذكر كرد. ك3

7536/ 6197 / 1539
۰ نفر