۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۵۵
کد خبر: 81597171
T T
۰ نفر
اساتيد با سواد كافي سر كلاس هاي درس حاضر شوند

زنجان - ايرنا - رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان گفت: اساتيد بروز با مطالعه و سواد كافي سر كلاس هاي درس حاضر شوند.

يدالله رجايي شامگاه سه شنبه در مراسم گراميداشت روز معلم و تجليل از اساتيد اين دانشگاه افزود: با توجه به پيشرفت تكنولوژي و اطلاعاتي كه دنياي مجازي با خود به همراه دارد حضور اساتيد با علم و دانش بروز در كلاس هاي درس به ويژه درمقطع تحصيلات تكميلي ضروري است.

وي با انتقاد از اعمال سليقه در نمره دادن به دانشجويان بر لزوم رعايت حد اعتدال در اين خصوص تاكيد و اظهار كرد: اساتيد بر اساس ضوابط و سرفصل هاي تعيين شده به دانشجويان نمره دهند.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان گفت: اساتيد به عنوان الگونقش بسزايي در شكل دهي شخصيت دانشجويان خود ايفا مي كنند.

رجايي از دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان به عنوان يكي از بهترين مراكز آموزشي شمالغرب كشور نام برد و ادامه داد: به رغم وجود برخي مشكلات با تدابير انديشيده شده پارسال درآمد اين دانشگاه بيش از 50 درصد رشد داشته است.

افزايش 15 درصدي ميزان شهريه ها، تامين 12 درصد از هزينه هاي دانشگاه از محل غير شهريه اي اعم ازتاسيس شركت هاي دانش بنيان، تاسيس مراكز رشد و طرح هاي برون دانشگاهي و پذيرش بيش از 1000 دانشجو در مقايسه با سال 92 از مهمترين دلايل افزايش ميزان درآمد اين دانشگاه در سال گذشته است.

وي رويكرد دانشگاه آزاد اسلامي را توسعه رشته ها در مقطع تحصيلات تكميلي عنوان و تصريح كرد: مهر پارسال 12 رشته به دو رشته موجود در مقطع دكتري 16 رشته در مقطع كارشناسي ارشد اضافه شد.

هم اكنون دانشگاه آزاد اسلامي داراي 16 رشته در مقطع دكتري و 33 رشته در مقطع كارشناسي ارشد است.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان گفت: اهتمام متوليان دانشگاه بر بهبود وضعيت معيشتي اساتيد و كاركنان اين دانشگاه به موازات تجهيز كلاس هاي درس و تامين امكانات لازم براي تحصيل بهتر دانشجويان است.

هم اكنون 13 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان مشغول تحصيل هستند.

7318/6085