۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۸
کد خبر: 81599161
T T
۰ نفر

باد شدید شمال خوزستان را در نوردید

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۸
کد خبر: 81599161
باد شدید شمال خوزستان را در نوردید

دزفول - ایرنا - باد شدید با سرعت 60 كیلومتر بر ساعت ظهر پنجشنبه شهرهای دزفول، اندیمشك و شوش را در شمال خوزستان درنوردید.

به گزارش ایرنا وزش باد شدید همراه با رگبار باران و رعد و برق از حوالی ساعت 13 روز پنجشنبه در دزفول آغاز و موجب اختلال در تردد شهروندان شده است.

بارش باران همچنین موجب آب گرفتگی معابر شهری در مناطق از شهر دزفول شده و تند باد نیز موجب قطع برق مناطقی از این شهر شده است.

در شهرهای شوش و اندیمشك نیز وزش باد شدید همراه با رگبار بهاری آغاز شده و تردد در جاده های شمال استان خوزستان را با مشكل مواجه كرد.

سرپرست اداره هواشناسی شهرستان شوش سرعت وزش باد را 60 كیلومتر بر ساعت عنوان كرد و گفت: رگبار، رعد و برق و بارش تگرگ كه به صورت پراكنده از روز سه شنبه در منطقه شمال خوزستان آغاز شده تا اواخر روز یكشنبه هفته آینده در این منطقه ادامه دارد.

حمزه شفی خدایی افزود: تا ساعاتی دیگر آسمان منطقه صاف شده اما این پدیده در چند روز آینده تكرار می شود.

تندباد، رگبار و نیز رعد و برق نگرانی كشاورزان منطقه به ویژه كشاورزان گندم كاری كه در حال برداشت محصول از مزارع هستند را موجب شده است.

سه شنبه شب نیز تندباد همراه با بارش شدید باران منطقه شمال خوزستان را فرا گرفت و به بخش كشاورزی شهرهای دزفول و شوش خسارت زد كه تعیین میزان خسارت در دست بررسی است.

تندباد و رعد و برق همچنین موجب اختلال در شبكه مخابراتی شمال خوزستان از سه شنبه شده به طوری كه ارتباطات دیتا در شهرهای دزفول، اندیمشك و شوش تاكنون در برخی مناطق این شهرها قطع است.

2077/6068
۰ نفر