۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸
کد خبر: 81599976
T T
۰ نفر
فرماندار مهاباد: وضعيت شهر عادي است/مردم اجازه دهند قانون تصميم‌گيري كند

به دنبال حوادث عصر روز پنجشنبه در شهرستان مهاباد فرماندار اين شهرستان در گفت و گو با خبرگزاري كردپرس اعلام كرد وضعيت مهاباد عادي است و از شهروندان اين شهر درخواست كرد اجازه دهند قانون تصميم گيري كند.

در ادامه اين مصاحبه 'جعفر كتاني' فرماندار مهاباد امروز جمعه به خبرنگار كردپرس گفته است: علي رغم تاكيد خانواده قرباني حادثه هتل تارا اين شهرستان، بر پيگيري اين حادثه از طريق قانون، عصر روز گذشته عده اي از جوانان مهاباد كه احساسات آنها جريحه دار شده بود، در مقابل ساختمان هتل تارا تجمع كردند.

وي افزود: در اين تجمع هيچ گونه شعار سياسي سر داده نشد و تنها تجمع كنندگان عليه مدير اين هتل شعار دادند وبه گواه آنها خشونتي از سوي نيروي انتظامي اعمال نشد ولي متأسفانه هتل تارا به آتش كشيده شد و مقداري از وسايل و تجهيزات هتل از ساختمان خارج شد.

كتاني شايعه كشته شدن يك شهروند مهابادي در جريان اين تجمع را به شدت تكذيب كرد و گفت: به علت سنگ پراكني تجمع كنندگان و پرت كردن وسايل از داخل هتل به بيرون توسط تجمع كنندگان، تعدادي از پرسنل نيروي انتظامي و تجمع كنندگان زخمي شدند.

فرماندار مهاباد در ادامه تصريح كرد: شب گذشته وضعيت شهر مهاباد به حالت عادي برگشت و در تماسي كه خانواده قرباني حادثه هتل تارا با بنده داشته‌اند اين خانواده بر پيگيري اين حادثه از طريق قانون تاكيد كردند و بنده باز اعلام مي‌كنم به حرمت اين خانواده و شهروندان عزيز مهاباد، پرونده اين حادثه را تا آخر پيگيري مي‌كنم.

وي در پايان از شهروندان مهاباد درخواست كرد: با توجه به اينكه ما در زمينه گردشگري وجذب سرمايه گذاران خصوصي اقدامات فراواني در اين شهر انجام داده ايم و به موفقيت هايي نيز دست پيدا كرده ايم، از مردم عزيز مهاباد درخواست دارم اجازه دهند قانون تصميم گيري كند و به مانند چند سال اخير امنيت پايدار در اين شهر حاكم شود.

چند روز قبل، يك دختر جوان مهابادي در نتيجه سقوط از يكي از طبقات هتل تارا كه در آن مشغول به كار بود جان خود را از دست داد.

اين حادثه سبب جريحه دار شدن افكار عمومي شد و «جعفر كتاني» فرماندار مهاباد روز چهارشنبه 16ارديبهشت در گفت و گو اختصاصي با كردپرس اعلام كرده بود: متهم حادثه مرگ دختر جوان مهابادي در بازداشت به سر مي برد و با خاطيان اين حادثه برخورد قاطع مي شود.ك/1

1904