۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۳۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85613055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هفتمین کاروان ترویج بهره‌وری محصولات زراعی پاییزه در کردستان برگزار شد

سنندج- ایرنا- هفتمین کاروان ترویج بهره وری ویژه الگوی کشت ملی، محصولات زراعی پاییزه روز یکشنبه در استان کردستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، محمد صالح احمدی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان در ابتدای برگزاری این کاروان ترویجی اظهارکرد: امروز شاهد برگزاری هفتمین کاروان ترویجی الگوی کشت ملی همزمان با سراسر کشور در شهرستان سرواباد هستیم.

وی اضافه کرد: از محورهای برگزاری این کاروان می توان به جریان سازی اجتماعی برای نهادینه سازی فرهنگ الگوی کشت ملی محصولات کشاورزی در کشور و ارائه راهکارهای علمی و فناوری برای حل مسائل کاشت اشاره کنیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: پاسخگویی به سوالات و ابهامات کشاورزان درباره برنامه الگوی کشت ملی محصولات زراعی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از دیگر محورهای برگزاری کاروان ترویجی بهره‌وری محصولات زارعی پاییزه است.

احمدی بیان کرد: با توجه به اهمیت اینکه چه میزان منابع موجود به صورت ظرفیت در هر منطقه در اختیار است و باید چه محصولی و به چه میزانی و در کجا و چه زمانی کشت شود، مدل الگوی کشت در کشور طراحی و تهیه شده و به اجرا درآمده است و در این کاروان های ترویجی مروجان به بیان محورهای تعیین شده می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha