۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۲
کد خبر: 81601228
T T
۰ نفر
خبرگزاری جمهوری اسلامی بااطلاع رسانی بموقع وخوب كارنامه درخشانی دارد

ساری-ایرنا- فرماندار شهرستان سیمرغ گفت : خبرگزاری جهموری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام توانسته در زمینه مدیریت خبر و اطلاع رسانی بموقع به خوبی رسالت خویش را انجام دهد و كارنامه خوبی در این زمینه دارد .

به گزارش خبرنگار ایرنا علی اصغر میرزایی روز شنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مركزمازندران اعلام كرد : ایرنا بعنوان رسانه فراگیر همچون پل ارتباطی میان مردم و مسوولان توانسته است با نگاه كارشناسی به خوبی مشكلات و تنگناهای مناطق را بررسی و در قالب گزارش و خبر به مسوولان انتقال دهد.

وی ادامه داد : موفقیت خبرگزاری جمهوری اسلامی به ویژه درمازندران به عنوان استانی حساس و استراتژیك در عرصه خبر و اطلاع رسانی ناشی از بهره گیری از نیروهای توانمند و متخصص است كه باید این نوع موفقیت ها هر روز بیشتر و گسترده تر شود.

فرماندار شهرستان سیمرغ گفت : مدیریت و انعكاس مناسب اخبار توانمندیها و ظرفیت های گوناگون آن كار مشكل و سختی است كه خوشبختانه رسانه های ارتباط جمعی بویژه ایرنا به خوبی از عهده آن برآمده اند.

میرزایی با اشاره به اینكه مدیران دستگاه های اجرایی بدلیل مشغله كاری گاها از حوزه خبر و اطلاع رسانی غافل می مانند ، ادامه داد : پیگیری های مستمر و مداوم خبرگزاری ایرنا در پوشش اخبار باعث شده تا بسیاری از مطالبات مردمی ومنطقه از طریق این رسانه محقق شود .

وی گفت : رسانه بعنوان زبان گویای جامعه می بایست علاوه بر انعكاس مشكلات و مسائل مردم ، زمینه و بسترخوب برای بیان عملكرد مسوولان و دولت به شمار می رود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز مازندران نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت های گسترده ایرنا در حوزه اطلاع رسانی گفت : دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مازندران در راستای تحقق اهداف و سیاست های جدید سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ، ارتقای كیفیت اخبار و اثر گذار بودن را سرلوحه خود قرار داده است .

مظاهر سلیمانپور ضمن اعلام آمادگی ایرنا برای تقویت و تعامل بیشتر با نهادها و دستگاههای اجرایی در راستای پیشرفت و توسعه استان ادامه داد : ایرنا با همكاری مناسب مسوولان می تواند پوشش جامع و كامل از تحولات و رویدادهای منطقه داشته باشد و با اطلاع رسانی دقیق و كارشناسی و انتقال آن به مسوولان به حل مسایل و مشكلات مردم كمك كند.

در سال 1391 بخش كیاكلا از توابع شهرستان قائمشهر به شهرستان سیمرغ ارتقاء یافت.

این شهرستان دارای دو بخش تالارپی و مركزی و 27 روستا است .ك/3

2096/6097