شهردار زاهدان: خبرگزاری ایرنا نگاه بی طرفانه در انعکاس اخبار دارد

زاهدان -ایرنا - شهردار زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) در انعکاس اخبار با رعایت اصل بی طرفی عمل می‌کند که این رویکرد برای مردم و مسوولان از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد امیر براهویی روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا به مناسبت روز خبرنگار با تبریک این روز به خبرنگاران اظهار کرد: خبرگزاری ایرنا قطب خبری و مادر در سطح کشور محسوب می‌شود قطعا رعایت بی طرفی در انعکاس اخبار کار سختی به شمار می‌رود اما اعتبار کار یک رسانه در گرو همین بی طرفی است.

وی با اشاره به اینکه نگاه همه مردم و مسوولان به خبرگزاری ایرنا مثبت است تصریح کرد: این خبرگزاری با نگاه بی طرفانه در انعکاس اخبار، مطالبات مردمی و کنشگری اجتماعی در سطح جامعه جای خود را باز کرده که نیاز است ارتباط خود را با این مجموعه گسترش دهیم.

به گفته شهردار زاهدان رسانه حلقه مفقوده بین مردم و مسوولان است که باید این ارتباط تقویت شود البته خبرگزاری جمهوری اسلامی تاکنون توانسته به درستی این خلا رسانه‌ای را پر کند.

وی از نقش آفرینی پررنگ ایرنا سیستان و بلوچستان در انعکاس اخبار حوزه شهرداری زاهدان قدردانی کرد و افزود: خبرگزاری ایرنا می‌تواند یکی از ارکانی باشد که در بحث انعکاس مطالبات به حق مردمی در کنار مسوولان قرار گیرد.

براهویی به امیدآفرینی در جامعه از طریق رسانه اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز به موضوع امیدآفرینی در جامعه اشاره داشتند بنابراین باید دشمن را در رسیدن به خواسته اش که ایجاد ناامیدی در جامعه است ناکام گذاشت بنابراین نیاز است امید و شور و نشاط اجتماعی در جامعه بیشتر شود.

وی گفت: نقش رسانه ها در انعکاس اخبار و فعالیت‌های موثقی که در سطح جامعه برای توسعه شهری و رفاه حال شهروندان انجام می شود بسیار پررنگ است و قطعا رسانه ها مشاوران خوبی برای مسوولان هستند که باید از ظرفیت آن‌ها بیشتر استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha