۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۴۷
کد خبر: 81602041
T T
۰ نفر
موفقیت در عرصه اقتصاد و سازندگی نیازمند روحیه جهادی دوران جنگ است

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: موفقیت در عرصه اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت زدایی نیازمند روحیه جهادی دوران جنگ هشت ساله تحمیلی و نابرابر است.

سردار جهانبخش كرمی شامگاه شنبه در جمع مسوولان و فعالان بسیج سازندگی استان های زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و همدان در زنجان افزود: تلاش جهادی در راستای حل مشكلات اقتصادی و برطرف كردن محرومیت ها در واقع مبارزه با استكبار جهانی و حامیان آنهاست.

وی از تحقق اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به عنوان جهادی مقدس یاد و اظهار كرد: اعضای سازمان بسیج سازندگی كشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی، برطرف كردن پاره ای از مشكلات و رفع محرومیت از مناطق محروم و دورافتاده روستایی حركت های خوبی را كرده است كه باید با برنامه ریزی منسجم و منظم و حمایت های مادی و معنوی لازم این فعالیت ها را تقویت كرد.

كرمی افزود: تلاشگران عرصه سازندگی كه از اقشار مختلف می باشند با علاقه و شور و نشاط خاص و بالایی در مناطق روستایی محروم و دورافتاده مشغول به خدمات رسانی هستند و محرومین نیز از كار و تلاش آنان بسیار راضی و خوشنود به نظر می رسند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خلق صحنه های جهادی و شیرین فقط در جبهه ها و بالای خاكریزها نیست و امروز نیز با تاسی از همان دوران سراسر فخر و پیروزی می توان حال و هوای جبهه ها را در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی جاری و ساری كرد.

كرمی با تاكید براینكه خدمت به مردم برای سپاه و بسیج افتخار است به بیان مقام معظم رهبری كه باید روی پای خود بایستیم و مشكلات كشور را در داخل حل كنیم اشاره كرد و افزود: ایران به لحاظ منابع خدادادی بسیار غنی می باشد و از وجود نیروی انسانی با ایمان بالا، خلاق و مستعدی نیز برخوردار است كه اگر اراده به انجام كاری را داشته باشند به حتم به موفقیت های زیادی نیز دست خواهند یافت به همین دلیل باید از این منابع و فرصت ها در حل مشكلات كشور به درستی استفاده كرد.

وی یادآورشد: ایران در دوران دفاع مقدس مورد تهاجم جهانی قرار گرفته بود ولی به تدبیر و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) رزمندگان اسلام با پشتیبانی ملت همیشه در صحنه پوزه آنان را به خاك مالیدند و ثابت شد كه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شكست ناپذیر است و به یقین در عرصه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی نیز موفق و پیروز خواهیم بود.

همایش بسیج سازندگی منطقه شمالغرب كشور به منظور هم اندیشی و آموزش منطقه ای اعضای این نهاد از روز شنبه با حضور مسوولان و فعالان بسیج سازندگی استان های زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و همدان به مدت دو روز در زنجان برگزار می شود.

597/6085