۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۱۲
کد خبر: 81604607
T T
۰ نفر
همدان در ارزشيابي فدراسيون نجات غريق كشور رتبه دوم را كسب كرد

همدان- ايرنا- رييس هيات نجات غريق و غواصي همدان گفت: همدان در ارزشيابي فدراسيون نجات غريق بين استانهاي كشور رتبه دوم را كسب كرد.

سيروس سوريان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ارزيابي عملكرد هياتهاي استانها بر اساس شرح وظيفه، مكاتبات كتبي، حضور در مسابقات، برگزاري دوره‌هاي آموزشي، استعداديابي در امور نجات غريق، حضور در فدراسيون و ارسال گزارش بازرسي از هيات‌هاي انجام شده است.

وي بيان داشت: براين اساس استان همدان با كسب 635 امتياز رتبه دوم كشور را به دست آورد.

سوريان اظهار كرد: در چهار سال گذشته دستگاه ورزش استان همدان حمايتهاي بسيار خوبي از هيات نجات غريق و غواصي داشت و امسال نيز با اين حمايت ها برنامه هاي گسترده اي را در دستور كار داريم.

وي با اشاره به فعاليت ناجي غريق در استخرهاي شناي استان همدان گفت: تمامي آنها مورد تاييد هيات و داراي مدرك و تجربه لازم هستند.

سوريان به نايب قهرماني تيم نجات غريق و غواصي همدان طي اسفندماه سال گذشته اشاره كرد و افزود: همدان در كنار مازندران از استان هاي برتر در نجات غريق و غواصي است.

وي يادآور شد: استعداديابي يكي از مهمترين برنامه هاي هيات نجات غريق استان در سال جاري است و سعي داريم در كنار ارتقا سطح كيفي اين رشته ورزشي، در ابعاد كمي هم به تعداد ناجيان فعال اضافه كنيم.

هم اكنون 28 استخر و بيش از 10 سد آبي و خاكي در استان همدان وجود دارد كه مورد استفاده علاقه مندان به شنا است.

7520/6993