۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۰۹
کد خبر: 81610994
T T
۰ نفر

مسابقات استاني ورزش فرهنگيان زنجان پايان يافت

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۰۹
کد خبر: 81610994
مسابقات استاني ورزش فرهنگيان زنجان پايان يافت

زنجان - ايرنا - رييس اداره تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مسابقات استاني ورزش 346 نفر از فرهنگيان اين استان پس از چهار روز رقابت در سه رشته ورزشي به پايان رسيد.

بهروز شادمان روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: افراد كم تحرك به نقش و اهميت فعاليت‌هاي بدني در سلامت جسمي و روحي پي برده اند و اين مساله باعث شده تا افراد جامعه تمايل بيشتري به ‌ورزش داشته باشند.

وي يادآورشد: فعاليت‌هاي بدني و ورزش موجب تندرستي و طول عمر بيشتري مي شود و خواسته هر شخصي بهبود كيفيت و طول عمر است.

رييس اداره تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش استان زنجان، هدف از برگزاري مسابقات ورزشي در بين فرهنگيان را توجه هر چه بيشتر به اهميت سلامت روحي و جسمي، ايجاد شور و نشاط در بين اين قشر و شناسايي استعدادهاي آنان براي شركت در فعاليت‌هاي ورزشي برشمرد.

شادمان يادآورشد: مسابقات ورزشي فرهنگيان آقا در مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان زنجان در مرحله شهرستاني برگزار شده است.

وي خاطرنشان كرد: فرهنگيان در رشته‌هاي فوتسال، واليبال و تنيس روي ميز با هم به رقابت پرداختند.

شادمان ادامه داد: مسابقات فوتسال باشركت 14 تيم از ناحيه يك و دو زنجان، سجاسرود، انگوران، بزينه رود، خرمدره، خدابنده، ابهر، سلطانيه، ايجرود، طارم، زنجانرود، افشار و فرهنگيان اداره كل آموزش و پرورش برگزار شد.

رييس اداره تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در رشته فوتسال ناحيه يك زنجان مقام اول، ناحيه دو مقام دوم و مقام سوم را سجاسرود از آن خود كردند.

شادمان اظهاركرد: مسابقات واليبال با شركت 9 تيم از ناحيه يك و دو زنجان، بزينه رود، خرمدره، خدابنده، ايجرود، طارم، زنجانرود و كاركنان اداره كل آموزش و پرورش برگزار شد.

وي كسب مقام اول اين رشته از مسابقات را طارم، مقام دوم خرمدره و مقام سوم را خدابنده عنوان كرد.

شادمان با اشاره به برگزاري مسابقات تنيس روي ميز يادآورشد: اين مسابقات با همكاري هيات تنيس روي ميز و با شركت شش تيم از آموزش و پرورش ناحيه يك و دو، ابهر، ايجرود، بزينه رود، انگوران در خانه پينگ پنگ اين هيات برگزار شد.

رييس اداره تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در نتايج انفرادي مقام اول از آن ابهر، مقام دو از آن ناحيه دو و مقام سوم به طور مشترك از آن بزينه رود و ايجرود شد.

شادمان با اشاره به نتايج تيمي مسابقات تنيس روي ميز فرهنگيان استان زنجان تاكيد كرد : مقام اول را ناحيه دو، مقام دوم را ابهر و مقام سوم را فرهنگيان ايجرود به خود اختصاص دادند.

وي با اشاره به اينكه مسابقات استاني فرهنگيان خانم در حال برگزاري است افزود: اين قشر از فرهنگيان تنها در رشته فوتسال رقابت مي كنند و اين مسابقات پس از چهار روز رقابت پايان خواهد يافت.

شادمان با بيان اينكه در برگزاري مسابقات ورزشي فرهنگيان گروه سني خاص مد نظر نبوده است، خاطرنشان كرد: فرهنگيان همه رشته‌هاي تحصيلي در اين مسابقات شركت دارند.

7325/6085