۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۵۳
کد خبر: 81611535
T T
۰ نفر

معاون بهزيستي خوزستان: اجتماعي شدن كودكان يك ضرورت است

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۵۳
کد خبر: 81611535
معاون بهزيستي خوزستان: اجتماعي شدن كودكان يك ضرورت است

اهواز - ايرنا - معاون امور اجتماعي مديركل بهزيستي خوزستان، اجتماعي بارآوردن كودكان را يك ضرورت دانست.

محمدرضا عباسي روز يكشنبه در حاشيه آيين تجليل از مربيان نمونه مهدهاي كودك اهواز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين زمينه تاكنون مهدهاي كودك فعاليت هاي خوبي را در دستور كار خود قرار داده اند اما در زمان حاضر به مشاركت دادن والدين نيز در اجتماعي بار آوردن كودكان نياز مبرم داريم.

وي به ارتقاي سطح كيفي آموزش مربيان در سطوح قرآني اشاره كرد و گفت: به منظور بالابردن آگاهي مربيان در استان درحوزه روخواني قرآن براي هر نفر يك دوره 24 ساعته كلاس آموزشي برگزار شد.

عباسي دوره هاي روخواني قرآن را براي مربيان لازم و ضروري دانست و افزود: مربيان با حضور در اين دوره ها مي توانند آموزش هاي لازم را براي انتقال به كودكان به دست آورده و با كيفيت بالاتري كلاس هاي آموزشي خود را برگزار كنند.

معاون امور اجتماعي بهزيستي خوزستان به هوشمند سازي مهدهاي كودك استان اشاره كرد و گفت: اكنون بيشتر مهدهاي شهري استان به تابلوهايي هوشمند تجهيز شده و تعدادي نيز از آن ها موظف به نصب دوربين مداربسته شده اند.

وي بيان كرد: وجود دوربين مداربسته در مهد كودك كاركنترل كودكان را آسان تر كرده و در اين زمينه نيز بخشنامه اي را به برخي مهد كودك ها ابلاغ كرديم تا علاوه بر نصب دوربين مداربسته، ظرفيت ضبط يك ماه را براي دوربين هاي خود در نظر بگيرند.

وي اظهار كرد: همچنين آموزش فرزند پروري به والدين در مهد كودك ها مي تواند ما را در اجتماعي بار آوردن كودكان به خوبي ياري كند چرا كه به دنبال آن مي توانيم فرزنداني باهوش ، خلاق ، اجتماعي و ديني را به جامعه معرفي كنيم.

7152/6064