۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۴۱
کد خبر: 81616733
T T
۰ نفر
استاندار چهارمحال و بختياري بر نظام مند شدن بودجه ريزي استان تاكيد كرد

شهركرد- ايرنا- استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ضرورت نظام مند شدن بودجه ريزي در استان به عنوان يكي از توقعات جاري از سازمان مديريت و برنامه ريزي، بر اجرايي شدن آن تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا، قاسم سليماني دشتكي روز پنجشنبه در آيين افتتاح سازمان مديريت و برنامه ريزي استان افزود: بايد براي تخصيص اعتبارات به استان، برنامه ريزيها و اجراي پروژه ها بصورت سليقه اي نباشد و اين امر متناسب با توازن منطقه اي و آمايش اجرا شود.

وي نبود سند بالادستي را يكي از مشكلات اين استان در تصميم گيريها و برنامه ريزيها عنوان كرد و گفت: هم اينك نبود سند آمايش استان، يك ضعف در برنامه ريزي و تصميم گيريهاست.

سليماني دشتكي اظهار كرد: بدليل عدم وجود سند آمايش و اسناد بالادستي در برنامه هاي توسعه گذشته، مشكلات و نقص هايي وجود داشت .

وي به تدوين اسناد بالادستي تا چند ماه آينده در استان تاكيد كرد و گفت: اميد است با استفاده از سند بالادستي و آمايش سرزمين، در بخشهاي مختلف كشاورزي، صنعت، معدن و عمران برنامه ششم، اصل توازن در زيرساختهاي گردشگري ديده شود.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: آرمانها و ايده ها در برنامه خوب است بشرطي كه يك نقطه آغاز را بيان كند تا به يك نقطه هدف برسد.

سليماني دشتكي اظهار كرد: سازمان مديريت كه از سال 1327 به عنوان قديمي ترين سازمان در كشور وجود داشت، منشاء برنامه ريزيها در كشور است.

وي گفت: در دوره اصلاحات، همه مديران مايل به ايجاد تحول در سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور بودند نه انحلال آن.

وي با اشاره به احياي دوباره اين سازمان در دولت يازدهم گفت: با احياي اين سازمان، كار به كارشناس برمي گردد و فعاليتها دقيق تر و تخصصي تر انجام مي شود.

به گزارش ايرنا، در اين آيين، اسماعيل عامري گلستان به عنوان رييس نخستين سازمان مديريت و برنامه ريزي استان چهارمحال و بختياري معرفي شد.

7360/6027