۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۵
کد خبر: 81623264
T T
۰ نفر
رييس هيات فوتبال استان : سهم صنعت در فوتبال يزد خيلي ناچيز است

يزد - ايرنا - رييس هيات فوتبال استان يزد گفت: سهم بخش صنعت در حمايت و توسعه فوتبال يزد بسيار ناچيز است.

به گزارش ايرنا ، محمد حسين رسولزادگان روز سه شنبه در جلسه هيات فوتبال و پيشكسوتان يزد افزود: از افزون بر سه هزار واحد صنعتي فعال يزد تنها كمتر از تعداد انگشتان دو دست در فوتبال اين استان مشاركت دارند.

وي اضافه كرد: فوتبال رشته پرمخاطب و پر هزينه است و براي بقا و تداوم و بخصوص حضور قوي و آبرومندانه در مسابقات كشوري سخت به حمايت صنعتگران نياز دارد.

رييس هيات فوتبال استان يزد اظهار كرد: ورود بخش صنعت به فوتبال ضمن حمايت و تقويت تيم هاي استان در معرفي بيشتر صنايع به مردم و جوانان موثر است .

رسولزادگان خاطرنشان كرد: در خصوص مشكل عدم اقبال صنعتگران براي ورود به فوتبال استان يزد تاكنون جلسات مكرر با متوليان ارشد اجرايي و ورزشي برگزار شده است.

وي ادامه داد: فوتبال يك رشته بزرگي است كه اكثر خانواده ها با آنها درگير هستند و تقويت آن مي تواند مخاطب بيشماري را جذب كند و نشاط آور باشد .

رييس هيات فوتبال استان يزد افزود: دو تيم فولاد و تربيت نوين يزد براي حضور در ليگ آينده آزادگان و دسته دوم باشگاه هاي كشور داراي مشكل مالي هستند .

رسولزادگان افزود: شايسته است مسوولان ارشد استان در فرصت باقي مانده تا شروع ليگ وارد عرصه شده و مسائل و مشكلات اين دو تيم را مد نظر جدي خود قرار دارند .

وي تاكيد كرد: قطعا اگر مشكلات مالي و نقدينگي آنها حل و فصل نشود ممكن است اين دو سهميه را از دست بدهيم و لذا انتظار مي رود تا اقدامات شايسته بعمل آيد.

استان يزد با يك ميليون و 70 هزار نفر جمعيت داراي 100 تيم در ليگ استان و دو نماينده در ليگ دسته اول و دوم باشگاه هاي كشور است .

تيم تربيت يزد در فصل گذشته ليگ آزادگان بعلت مشكلات مالي و نداشتن توانايي براي جذب بازيكنان مناسب به ليگ دسته دوم سقوط كرد .ك3

7536/8068