۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۱۸
کد خبر: 81633782
T T
۰ نفر

حملات هوايي ارتش رژيم صهيونيستي به نوار غزه

۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۱۸
کد خبر: 81633782
حملات هوايي ارتش رژيم صهيونيستي به نوار غزه

تهران – ايرنا – هواپيماهاي جنگنده رژيم صهيونيستي روز پنجشنبه به 3 اردوگاه آموزشي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين حماس و جهاد اسلامي فلسطين در سرزمين غزه حمله كردند.

به گزارش خبرگزاري رويترز از غزه به نقل از شاهدان و منابع پزشكي، در اين تجاوزات هوايي رژيم صهيونيستي، 2 اردوگاه متعلق به حماس حاكم بر غزه و يك اردوگاه متعلق به گروه جهاد اسلامي هدف قرار گرفت كه خساراتي به بار آمد اما تلفات انساني به همراه نداشت.

ارتش رژيم صهيونيستي با تاييد تهاجم هوايي مدعي شده است كه اين حملات در واكنش به شليك راكت، به 3 تاسيسات ساختاري تروريستي در نوار غزه انجام شده و اصابت بمب ها به هدف، تاييد شده است.

شليكت واصابت راكت به شهر اشكلون (عسقلان) و شهرك نتيووت در فلسطين اشغالي، دومين مورد حمله راكتي به فلسطين اشغالي در چند روز گذشته به شمار مي رود.

در حمله راكتي چند روز پيش به فلسطين اشغالي، راكت هاي شليك شده از نوار غزه به اطراف شهر بندري اشدود اصابت كرد.

رژيم صهيونيستي در آن هنگام نيز با متهم كردن رزمندگان جهاد اسلامي فلسطين به اين حمله، دست به تجاوز هوايي انتقام جويانه به غزه زد.

ناوهاي جنگي رژيم صهيونيستي همچنين روز پنجشنبه به بهانه تلافي شليك 3 راكت از نوار غزه، سواحل اين سرزمين فلسطيني را هدف گلوله هاي توپخانه خود قرار دادند كه تاكنون گزارشي درباره تلفات احتمالي اين حملات مخابره نشده است.

شبكه اسكاي نيوز عربي نيز گزارش داد كه در پي حملات موشكي به جنوب فلسطين اشغالي، سازمان هاي امنيتي غزه، از بيم حملات تلافي جويانه رژيم صهيونيستي، مقرهاي خود را تخليه كردند.

به دنبال اصابت سه فروند موشك به جنوب فلسطين اشغالي، آژير خطر در اشكلون و برخي شهرك هاي صهيونيست نشين غرب صحراي نقب به صدا درآمد.

شبكه خبري الجزيره بامداد پنجشنبه اعلام كرده بود: در پي اصابت 3 راكت از نوار غزه به «بئر سبع» در فلسطين اشغالي، هواپيماهاي جنگي ارتش رژيم صهيونيستي در شمال نوار غزه به پرواز درآمدند.

شبكه 10 تلويزيون رژيم صهيونيستي سه شنبه گذشته نيز مدعي اصابت 5 راكت به جنوب فلسطين اشغالي شده بود.

در تجاوز نظامي 50 روزه تابستان گذشته رژيم صهيونيستي به نوار غزه، هزاران فلسطيني كشته و زخمي شدند.

خاورم**1486** 1701
۰ نفر