۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۴۸
کد خبر: 81634085
T T
۰ نفر
مدرس حوزه ودانشگاه: فاصله گرفته از رهنمودهاي امام راحل يك تهديد است

شيراز- ايرنا - مدرس حوزه و دانشگاه آرمانهاي والاي امام را راهنماي بي بديل امت اسلامي بيان كرد و گفت: فاصله گرفتن مردم ومسوولان از رهنمودهاي امام خميني(ره) يك تهديد است و دولت تدبيرو اميد با تلاش مضاعف و ترويج بيشتر روحيه اميد به اسلام و نظام، تعالي و پيشرفت كشور را پيگيري كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام سيد محمود وزيري روز پنج شنبه در آيين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) در صحن حضرت شاهچراغ (غ) اظهار داشت: نخستين آرمان امام راحل معرفي و توسعه اسلام ناب محمدي در دنيا بود كه ايشان با دور انديشي و تدابير خردمندانه زمينه گسترش اسلام را با پيروزي انقلاب اسلامي فراهم كرد.

وي بيان كرد: غرب و استكبار جهاني با آگاهي از انديشه هاي امام راحل و گرايش مردم جهان به اسلام ناب محمدي، سعي بر القاي خواسته هاي خود والقاي اسلام دروغين و استعماري به مردم دنيا و با ايجاد و حمايت از گروههاي تفكيري دارند.

او با يادآوري تلاش استكبار جهاني براي جلوگيري از ترويج اسلام در دنيا اضافه كرد: تلاش و جنايات گروهك هاي مختلف در دنيا براي مقابله با اسلام ناب محمدي و انديشه امام راحل انجام مي شود.

وزيري نجات محرومان و مستضعفان جهان را از ديگر آرمانهاي امام خميني(ره) بيان كرد و افزود: امروز مردم مسلمان بسياري از كشورها ادامه دهنده راه امام خميني(ره) هستند به طوري كه عكس، پرچم و سخنان امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي را در دست دارند.

وي با بيان اينكه كساني كه دلواپس دين و انقلاب هستند بايد ادامه دهنده راه امام راحل باشند ، اظهار داشت: مردم يمن و ديگر كشورهاي اسلامي با تاسي به آرمانهاي امام راحل و انقلاب اسلامي در مقابل ستمگران ايستادگي مي كنند و براي پياده سازي اسلام ناب تلاش مي كنند.

جانشين سابق نماينده ولي فقيه در سوريه آرمان ديگر امام خميني(ره) را زمينه سازي براي حكومت جهاني حضرت مهدي(عج) عنوان كرد و افزود: امام راحل با ارايه تئوري حكومت جهاني حضرت مهدي(عج) تفكر جديدي براي زندگي سعادتمند به بشريت ارايه داد كه اين انديشه خط بطلاني بر تفكرهاي غرب و استكبار بود.

وزيري گفت: امروز وطيفه همه ما تربيت نيروهاي جوان و نوجوان بر مبناي اصول و الگوي مهدوي است تا زمينه سازي براي حكومت جهاني حضرت قائم (عج) انجام شود.

وي همچنين گفت: امروز دشمن در مقابل پياده سازي آرمان هاي امام راحل سه برنامه عوض كردن جاي حق و باطل با روش هاي مختلف، ايجاد نااميدي در بين مردم به ويژه جوانان و تضعيف رهبري و ولايت فقيه را پيگيري مي كند.

وزيري با بيان اينكه نقشه دشمن ايجاد نااميدي از نظام اسلامي، دولت تدبير و اميد و مذاكرات هسته اي است ،اظهارداشت: دشمن تلاش مي كند مردم به ويژه جوانان ما را از خيمه امام خميني(ره)، انقلاب اسلامي و ولايت فقيه خارج كند و در اين زمينه براي همه اقشار جامعه برنامه ريزي كرده است.

وي اضافه كرد: در اين زمينه همه مردم بايد با حضور به موقع و موثر، هوشياري و بصيرت در تمام عرصه ها و همراهي با مقام معظم رهبري دشمني ها و كينه توزي هاي دشمنان را خنثي كنند.

اين استاد حوزه و دانشگاه همچنين بر لزوم تقويت روحيه خودباوري در كشور اشاره كرد و افزود: روحيه خودباوري بايد در اقشار مختلف مردم كشور نهادينه شود كه اين امر موجب تحولات مطلوب در كشور به ويژه در بحث هسته اي و تحريم ها مي شود.

وي همچنين تاكيد كرد كه مسوولان و دولتمردان جمهوري اسلامي در هيچ زماني حاضر به امضاي توافقي كه به عزت كشور آسيب برساند، نخواهند بود و اين درسي است كه فرزندان انقلابي كشورمان از امام راحل آموخته اند.

مراسم بيست و ششمين سالگرد ارتحال رهبركبير انقلاب اسلامي با حضور مسوولان كشوري و لشكري فارس در نقاط مختلف اين استان و نيز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسي شاهچراغ(ع) برگزار شد.

در اين مراسم هيات هاي مذهبي استان فارس به عزاداري و سوگواري پرداختند و اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان و نوجوانان با آرمان هاي انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب تجديد پيمان كردند.ك/2

3002/ 5054/1648
۰ نفر