۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۳۲
کد خبر: 81649696
T T
۰ نفر
حضور مسوولان استانی در بخش ها روند توسعه را شتاب می بخشد

یاسوج - ایرنا - فرماندار كهگیلویه با اشاره به سركشی كاروان تدبیرو امید استان از بخش های چاروسا و دیشموك و دیدار چهره به چهره با مردم گفت: حضور مسوولان استانی در بخش ها روند توسعه را شتاب می بخشد.

علی پوزش روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار مسوولان استانی از بخش های قلعه رئیسی و دیشموك در گفت وگو با خبرنگار ایرنا یكی از سیاست های اصلی دولت تدبیرو امید را محرومیت زدایی از بخش های محروم دانست.

وی اهمیت دیدار مسوولان كاروان تدبیر و امید به منطقه محروم چاروسا را یادآور شد وگفت: عملی كردن این سیاست از سوی مسوولان استانی نقطه عطفی در توسعه استان محسوب می شود.

وی بخش های چاروسا و دیشموك را دارای ظرفیت های مناسبی در زمینه كشاورزی و دامپروری دانست واظهاركرد: توجه به این ظرفیت ها به توسعه این بخش ها كمك می كند.

پوزش مهمترین مشكلات بخش های چاروسا و دیشموك را شامل جاده ارتباطی نامناسب، نبود گاز طبیعی، قطعی مكرر برق، كمبود امكانات بهداشتی ودرمانی، نبود پزشك متخصص و كمبود زیر ساخت ها ورزشی ذكر كرد و تصریح كرد: با همكاری استاندار و دیگر مسوولان استانی با اولویت بندی این مشكلات در بازده زمانی مشخص برطرف خواهد شد.

بخش چاروسا به مركز شهر قلعه رئیسی با 21هزار نفر جمعیت و 123روستا در 65كیلومتری دهدشت و 240 كیلومتری یاسوج واقع شده است.

منطقه محروم دیشموك با جمعیت 23 هزار نفری و 75 روستا در فاصله 220 كیلومتری ازشهر یاسوج مركز كهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

استاندار به همراه معاونان حوزه های مختلف استانداری و تعداد زیادی از مدیران كل استانی روز سه شنبه از نزدیك با مردم بخش های قلعه رئیسی و دیشموك دیدار و مشكلات آنها را بررسی كردند.

7531/6162