۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۲
کد خبر: 81652153
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد بر همدلي دولت و ملت براي تحقق اهداف انقلاب تاكيد كرد

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ، بر وحدت و همدلي بين دولت و ملت براي تحقق اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي تاكيد كرد .

به گزارش ايرنا ، آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهر يزد با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري افزود: در سايه همدلي مسائل حل و كشور به طرف اهداف پيش مي رود .

وي اضافه كرد: انقلاب اسلامي با وحدت كلمه آحاد ملت و با رهبري هاي حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري پله هاي سعادت و موفقيت را پشت سر گذاشته و قطعا در ادامه نيز اين چنين خواهد بود .

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد تاكيد كرد: بايد همه آحاد مردم و دولت براي تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي و اهداف شهيدان و ولايت بكوشند .

ناصري ، به ادامه مذاكرات تيم هسته اي ايران با گروه 1+5 اشاره و تصريح كرد: بايد اين تيم را حمايت كرد تا با قدرت و مقاومت در انجام وظايفش موفق باشد .

ناصري اضافه كرد : دشمنان همواره بدنبال منافع و اهداف خود عليه انقلاب اسلامي هستند لذا اميدواريم تيم مذاكره كننده با قوت و قدرت و درايت و رعايت تمامي جوانب و خطوط قرمز موفق باشد .

وي در ادامه به موضوع مهم اقتصاد مقاومتي و نگاه به داخل و بهره گيري از ظرفيت هاي كشور اشاره كرد و گفت: مردم و مسوولان بايد براي گذار از مشكلات براي تحقق اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي جدي باشند .

امام جمعه يزد اظهار كرد: بهره گيري از توانايي هاي داخل كشور و با همدلي و سخت كوشي قطعا مي توان بر تحريم و فشارهاي ظالمانه دشمنان پيروز شد .

ناصري به اول تيرماه سالروز تشكيل اداره تبليفات اسلامي و نقش اين مجموعه مهم فرهنگي و تبليغي و همچنين رسالت مبلغان ديني اشاره كرد.

وي همچنين به ماه مبارك رمضان و لزوم بهره گيري از آن و همچنين تلاوت قرآن كريم و عمل به واجبات و ترك محرمات و اهميت كسب فضائل اخلاقي و تقواي الهي سخنراني كرد .

نماز سياسي عبادي و دشمن شكن جمعه اين هفته شهر يزد به امامت آيت الله محمدرضا ناصري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با حضور قشرهاي مختلف مردم دارالعباده در مسجد ملااسماعيل اين شهر اقامه شد. ك3

7536/8068