۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰
کد خبر: 81655313
T T
۰ نفر
شهردار: محدوديتي در برگزاري مسابقات محلات در اروميه نداريم

اروميه - ايرنا - شهردار اروميه گفت: برگزاري مسابقات محلات يكي از برنامه هاي اساسي است و با تمام توان از آن استقبال مي كنيم.

محمد حضرت پور روز دوشنبه در حاشيه مسابقات محلات در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: امروزه ورزش و برگزاري مسابقات ورزشي يكي از نيازهاي اساسي قشر جوان و نوجوان جامعه است كه به طور قابل توجهي موجب كاهش بسياري از ناهنجاري هاي اجتماعي مي شود.

وي اظهار كرد: مديريت شهري خود را موظف به برگزاري مسابقات محلات مي داند و با برگزاري آن كمك حال خوبي براي ادارات كل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شده است.

حضرت پور غني سازي اوقات فراغت فرزندان در فصل تابستان را يكي از دغدغه هاي مهم والدين عنوان كرد و ادامه داد: شهرداري اروميه ايجاد بستري مناسب براي ايجاد تفريحات سالم در راستاي رفع دغدغه پدرها و مادرها را وظيفه خود مي داند و در اين مسير فعاليت مي كند.

وي افزود: اجراي طرح روستا گردي، ايجاد مدارس فوتبال و واليبال دختران و پسران و استفاده از امكانات دهكده ساحلي چي چست اروميه از جمله برنامه هاي تدارك ديده شده براي تابستان امسال هستند.

وي افزود: توجه به نيازهاي تفريحي قشر جوان جامعه نه هزينه بلكه نوعي سرمايه گذاري براي آينده است چرا كه داشتن جامعه اي سالم به تربيت انسانهايي با نشاط و شاد نياز دارد.

مسابقات المپياد محلات منطقه يك با حضور 600 نونهال و نوجوان از امروز دوشنبه در سالن بهزيستي اروميه آغاز شده است.

اين مسابقات در دو رشته فوتسال و واليبال انجام مي شود كه طي آن رقابتهاي فوتسال با عنوان جام رمضان در رده سني زير 14 سال برگزار و تا روز هشتم تير ادامه دارد.

مسابقات واليبال محلات نيز با نام جام آزادگان بعد از پايان مسابقات فوتسال آغاز مي‌شود.

اولين دوره اين مسابقات با عنوان گراميداشت 175 غواص شهيد عمليات كربلاي 4 برگزار مي شود.

7126/2093