۳ تیر ۱۳۹۴، ۹:۰۷
کد خبر: 81657921
T T
۰ نفر

تشكر ویژه فدراسیون والیبال آمریكا از ایران

۳ تیر ۱۳۹۴، ۹:۰۷
کد خبر: 81657921
تشكر ویژه فدراسیون والیبال آمریكا از ایران

تهران - ایرنا - فدراسیون والیبال آمریكا با ارسال نامه ای از فدراسیون و مردم ایران برای میزبانی شایسته تشكر و قدردانی كرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، پس از بازگشت تیم ملی والیبال ایالات متحده به كشورشان، فدراسیون والیبال این كشور با ارسال نامه ای به طور رسمی از میزبانی ایران و فراهم آوردن همه امكانات برای تیم كشورشان و برخورد خیلی خوب و مناسب مردم ایران با آنها تشكر كرد.

این فدراسیون ضمن ابراز قدردانی از زحمات شبانه روزی كاركنان فدراسیون والیبال كشورمان، اظهار امیدواری كرد تا تیم آمریكا بار دیگر به ایران سفر كند و بتواند این كشور را دوباره از نزدیك ببیند.

تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه پیاپی خود در هفته ششم لیگ جهانی 2015 با نتایج مشابه سه بر صفر از سد آمریكا گذشت و هم اكنون با 13 امتیاز بعد از آمریكا و لهستان در رده سوم گروه B جای گرفته است. روسیه نیز در این گروه قرار دارد.



*تبریك و دعوت روس ها از مردان والیبال ایران



فدراسیون والیبال روسیه با ارسال نامه ای موفقیت ها و پیروزی های تیم ملی والیبال كشورمان را در لیگ جهانی 2015 والیبال تبریك گفت و از این تیم برای برگزاری اردوی تمرینی و چند دیدار دوستانه در این كشور از 25 تا 28 سپتامبر (شهریور) به طور رسمی دعوت كرد.

بر این اساس تیم ملی والیبال كشورمان پس از اتمام مسابقات لیگ جهانی حدود 10روز بعد در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان آسیا شركت خواهد كرد و سپس حدود یك هفته بعد برای شركت در جام واگنر عازم لهستان می شود . این تیم پس از بازگشت به تهران و استراحتی یك هفته ای عازم سفری یك ماهه برای شركت در اردوی تداركاتی روسیه و سپس حضور در جام جهانی 2015 ژاپن خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در 23 و 24 خرداد و در هفته سوم لیگ جهانی والیبال در سالن سی وی سنت پترزبورگ، كازان به ترتیب با نتایج 3 بر یك و سه بر صفر تیم روسیه قهرمان المپیك لندن را شكست داد.

ورزشی**1067**1581
۰ نفر