۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۱۸
کد خبر: 81661603
T T
۰ نفر
تقدير رييس بنياد شهيد وامور ايثارگران از مسوولان البرزي

كرج - ايرنا - معاون رييس جمهوري و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران از پنج نفر از مديران و مسوولان استان البرز به دليل توجه ويژه به ارايه خدمت به خانواده شهدا و ايثارگران تقدير كرد.

به گزارش ايرنا، از روابط عمومي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز، مدير كل بنياد البرز گفت: بر اساس گزارشات رسيده از دستگاه ها و با توجه به آمارها و بررسي گزارش هاي ديدار و ملاقات با خانواده هاي معظم شهدا و جامعه ايثارگري در سال 93 كه در اين اداره كل مورد ارزيابي و پايش قرار گرفت، حجت الاسلام و المسلمين شهيدي از اين مسوولين تقدير كرد.

داوود مدير فلاح ضمن تقدير از همه مديران استاني و شهرستاني افزود: در سال 93 توجه ويژه و خاص حجت الاسلام و المسلمين حسيني همداني، نماينده ولي فقيه در استان البرز و امام جمعه كرج موجب دلگرمي خانواده شهدا و جامعه ايثارگري بود.

وي ادامه داد:اين نگاه ويژه به اين قشر با بيش از 190 ديدار فردي و 460 ديدار گروهي وي از خانواده هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران در سال 93 موجب تقدير ويژه مقام عالي بنياد شهيد از امام جمعه كرج شد.

وي با اشاره به تقدير از چهار تن ديگر از مديران و فرماندهان استان توسط حجت الاسلام و الملسمين شهيدي، اظهار داشت: بر اساس آمارها و گزارشات سال 93 رتبه دوم ديدارها با بيش از 300 ديدار فردي و گروهي به سردار استان حسيني فرمانده سپاه استان البرز تعلق گرفت.

وي ادامه داد: به ترتيب سرهنگ زنگي جانشين نيروي انتظامي استان البرز، ابوالقاسم پاليزگير فرماندار ساوجبلاغ و ابوالفضل اينانلو فرماندار شهرستان اشتهارد ديگر افرادي بودند كه فرصت را مغتنم شمرده و در اداري دين به شهداي والامقام و ايثارگري جامعه ايثارگري خالصانه و خاضعانه ما را ياري دادند.

مديرفلاح خانواده شهدا را سرمايه هاي ارزشمندي براي جامعه دانست و گفت: خدمت به اين قشر توفيق الهي است.

وي اظهار اميدواري كرد كه مسوولين خادمان خوبي براي مردم شهيد پرور باشند.

مديركل بنياد شهيد و امورايثارگران استان البرز افزود: رشادت هاي رزمندگان، جانبازان و شهداي ما در هشت سال دفاع مقدس عزت، اقتدار و امنيت امروز ايران اسلامي را رقم زده است و ما به عنوان يك تكليف و وظيفه اصلي به خدمت خانواده هاي شهدا و ايثارگران مي رسيم تا بتوانيم به آن ها اداي دين كنيم.

مديرفلاح در پايان اظهار داشت: ديدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان اداري دين به ارزش هاي انقلاب اسلامي است و همه مسوولين بايد به آن توجه داشته باشند و اميدواريم اين توجه در سال 94 كه سال همدلي و همزباني ملت و دولت است تجلي بهتري يافته و قدرشناسي مناسبتري نسبت به سال گذشته صورت گيرد.ك/1

6156/1535