۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰
کد خبر: 81662301
T T
۰ نفر
30 كيلوگرم حشيش جاسازي شده در خودرو در زنجان كشف شد

زنجان - ايرنا - جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف 30 كيلوگرم ماده مخدر حشيش از يك دستگاه سواري پرايد در عوارضي اتوبان زنجان - قزوين خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ مراد جعفري گفت: در پي گزارش هاي مردمي مبني بر توزيع و عرضه موادمخدر توسط قاچاقچيان در استان زنجان و استان هاي اطراف شناسايي و دستگيري عاملان به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي افزود: با تحقيقات نامحسوس پليسي، عاملان تهيه و توزيع شناسايي و اطلاع حاصل شد كه متهمان قصد دارند مقادير قابل توجهي موادمخدر را خريداري و با يك دستگاه سواري پرايد به شهرستان مياندوآب استان آذربايجان غربي جهت توزيع منتقل كنند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح كرد: با اين اطلاع چهار اكيپ از ماموران مبارزه با مواد مخدر در محورهاي مواصلاتي مستقر، سرانجام خودروي متهمان را در عوارضي اتوبان زنجان - قزوين مشاهده و بلافاصله خودرو را متوقف و دو سرنشين آن را دستگير كردند.

وي با اعلام اينكه از خودروي اين قاچاقچيان 30 كيلوگرم حشيش در قالب 27 بسته به صورت جاساز در كف خودرو كشف شد، اظهار كرد: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقامات قضايي معرفي شدند.



**** انهدام باند توزيع موادمخدر در خدابنده

فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده از انهدام باند توزيع موادمخدر و كشف يك كيلو و 180 گرم ترياك در عمليات ضربتي خبر داد.

سرهنگ بهرام خليلي گفت: در پي خبري مبني بر اينكه شخصي سابقه دار به نام 'ن- خ' با همكاري دو نفر ديگر در شهر قيدار اقدام به توزيع مواد مخدر از نوع ترياك مي كنند موضوع در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به سوابق قبلي متهم و فعاليت وي در قالب باند سه نفره توزيع مواد مخدر، ماموران با تحقيقات صورت گرفته دريافتند دو نفر از اعضاي اين باند قصد دارند مقدار قابل توجهي موادمخدر از نوع ترياك را به متهم ' ن - خ' تحويل دهند.

فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده ادامه داد: با هماهنگي قضايي و با همكاري ماموران پليس مبارزه با موادمخدر و كلانتري 11 قيدار در يك عمليات مشترك متهمان را حين تحويل موادمخدر دستگير كردند.

وي تصريح كرد: ماموران در بازرسي از محل دستگيري متهمان، يك كيلو و 170 گرم موادمخدر از نوع ترياك كشف كردند.

متهمان با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و از آن طريق روانه زندان شدند.

6085/1352
۰ نفر