استقبال كودكان مهابادي از كلاس هاي تابستاني كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان

مهاباد ـ ايرنا ـ مسوول كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شماره يك مهاباد گفت: امسال كودكان و نوجوانان اين شهرستان از كلاس هاي اين نهاد فرهنگي به خوبي استقبال كرده اند.

افسانه بازيار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: براي پر كردن اوقات فراغت دانش آموزان و كودكان ، كانون هاي پرورش فكري كودكان و نوجوانان دوره ها و كلاس هاي بسيار متنوعي را براي علاقمندان برگزار كرده است.
وي اضافه كرد: امسال در اين كانون در رشته هاي مختلف طراحي و خوشنويسي ، موسيقي ، نقاشي ، سفالگري ، كاردستي ، عرسك سازي ، موسيقي كودكان و خوب نويسي كارگاهها و كلاس هاي آموزشي برگزار شده است.
وي با اشاره به اينكه تاكنون 10 كلاس مختلف در اين كانون راه اندازي شده است ، يادآوري كرد: اين كلاس ها در دو نوبت صبح و عصر براي علاقمندان تشكيل شده كه ظرفيت هر كلاس به تعداد 20 نفر و زير نظر مربيان كانون برگزار مي شود.
مسوول كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شماره يك مهاباد گفت: كلاس هاي كانون از اواخر خردادماه تشيكل شده و تا پايان تابستان تداوم خواهد داشت و همچون سالهاي گذشته با اردوهاي تفريحي و مسابقات مختلف همراه خواهد بود.
وي هدف از برگزاري كلاس هاي تابستاني را پركردن اوقات فراغت دانش آموزان و شناسايي استعدادها و افزايش مهارتهاي فردي و اجتماعي در بين اعضاي كانون عنوان كرد.
بازيار از والدين خواست در اين ايام كه فرزندانشان از اوقات فراغت كافي برخوردارند ، با مراجعه به كانون ها بر اساس علايق كودكان خود ، آنها را در دوره هاي مختلف ثبت نام كنند.
وي يادآوري كرد: در شهرستان مهاباد دو واحد كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان وجود دارد و اعضاي كانون در طول سال از برنامه هاي آموزشي و كتابخانه هاي كانون و كتابخانه پستي استفاده مي كنند.
به گزارش ايرنا ، شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.ك2
3020/1905