كلاس توجيهي داوري فوتبال با شركت 60 داور كردستاني در سقز برگزار شد

سنندج- ايرنا- كلاس توجيهي داوري فوتبال با مدرسي رئيس كميته داوران فدراسيون جمهوري اسلامي ايران، فريدون اصفهانيان و داور بين المللي فدارسيون علي رضا فغاني با شركت 60 داور كردستاني در سقز برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در اين كلاس كه شامگاه روز جمعه در سالن كتابخانه عمومي شهيد ملا محمد اميني برگزار شد ،اصفهانيان و فغاني پيرامون آخرين قوانين و مقررات فوتبال فيفا و تغييرات در نحوه قضاوت، مطالبي براي داوران استان بيان كردند.

در اين كلاس كه به همت اداره ورزش وجوانان، هيات فوتبال ، شوراي اسلامي وشهرداري سقز برگزار شد همچنين دبير هيات فوتبال و رئيس كميته داوران فوتبال استان كردستان حضور داشتند.

در پايان اين كلاس از طرف هيات فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان از اصفهانيان و فغاني به عنوان مدرسان اين كلاس، از شهرداري به عنوان حامي اين كلاس آموزشي و از تني چند از پيشكسوتان فوتبال تقدير به عمل آمد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز در حاشيه برگزاري اين كلاس در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: در اين شهرستان 9 داور رسمي فوتبال درجه 1، 2 و 3 مشغول قضاوت در اين رشته در سطح ملي و استاني هستند.

فرزاد خاكي، سقز را در رشته فوتبال فعال و داراي پتانسيل هاي مناسبي توصيف كرد و يادآورشد در رشته بانوان، كويستان خسروي اهل اين شهرستان بيش از 10 سال است كه عضو تيم ملي است و اكنون به عنوان كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران فعاليت مي كند.

وي ادامه داد شهرستان سقز داراي 14 هزار ورزشكار سازماندهي شده است كه 1300 نفر از آنها در باشگاه ها و مدارس فوتبال وفوتسال فعاليت مي كنند.

سقز در 190 كيلومتري شمال غربي سنندج واقع شده است.ك/2

7249/1904