۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84462168
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳۰ داور در سقز فعالیت می‌کنند

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶
کد خبر: 84462168
۴۳۰ داور در سقز فعالیت می‌کنند

سنندج - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان سقز گفت: ۴۳۰ داور در این شهرستان فعال و مسابقات مختلف را داوری می‌کنند که پنج داور از این داوران در سطح جهانی قضاوت می‌کنند.

فرزاد خاکی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راه اندازی و آغاز به کار دفتر کمیته داوران هیات فوتبال را گامی مهم و ارزشمند برای ارتقای کمی و کیفی ورزش فوتبال و سطح داوری است که امید است این کمیته در راستای توسعه ورزش کردستان و کشور موثر و مفید واقع شود.

وی اضافه کرد: به مناسبت روز جهانی داور، برای اولین بار در کردستان، دفتر کار کمیته داوران هیات فوتبال شهرستان سقز با عضویت ۲۴ داور و حضور جمعی از پیشکسوتان و مربیان و داوران آغاز به کار کرد.

خاکی یادآور شد: در عرصه فوتبال و داوری در سقز، پیشکسوتان با تجربیات بسیار ارزشمندی در کنار جوانان، مشغول فعالیت هستند که این امر، می تواند باعث موفقیت جوانان شود.

 رییس اداره ورزش و جوانان سقز افزود: آموزش‌ها و تلاش‌های کمیته داوری در کنار تقویت داوران این شهرستان، موجب موفقیت تعدادی از آنان و راهیابی به لیگ‌های برتر شده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha