۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۱۰
کد خبر: 81672223
T T
۰ نفر
فرماندار ويژه زابل: روستاها نيازمند تغيير و تحول هستند

زاهدان - ايرنا - معاون استاندار سيستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ويژه زابل گفت: روستاها نيازمند يك تغيير و تحول هستند كه براي تحقق آن رويكردها بايد تغيير كند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري زابل هوشنگ ناظري روز يكشنبه در همايش دهياران منطقه سيستان با اشاره به ضرورت داشتن يك برنامه مدون براي توسعه روستاها افزود: چنانچه در بخش روستايي فاقد برنامه باشيم به اهداف توسعه اي خود نخواهيم رسيد و مردم از خدمات محروم مي مانند پس دهياران بايد تلاش كنند در سطح روستاها خدمات مطلوبي ارائه شود.

فرماندار شهرستان ويژه زابل با تاكيد براجراي عدالت اجتماعي در روستاها گفت: هر يك از شاخص هاي توسعه اي كه در روستاها اتفاق نيفتد نمي توان آن روستا را توسعه يافته تلقي كرد.

وي افزود: دهياران بايد در راستاي تحقق عدالت اجتماعي و فقرزدايي گام بردارند و امور مربوط به روستا حوزه خود را پيگيري كنند و به موضوع اشتغال توجه ويژه داشته باشند.

ناظري با تاكيد بر اجراي كمربند سبز در روستاها گفت: ايجاد اينگونه پوشش هاي گياهي نقش بسزايي در كنترل ريزگردها و شن هاي روان دارد.

وي با اشاره به برگزاري دو انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در سال جاري افزود: تمام دست اندركاران ادارات دولتي، بخشداران و دهياران مجري صرف انتخابات هستند و حق دخالت در آرا و طرفداري از كانديداي خاصي را ندارند و بايد تلاش كنند تا حضور حداكثري مردم را در پاي صندوق هاي راي داشته باشيم و انتخابات در صحت، سلامت و شفافيت كامل برگزار شود.



امام جمعه شهرستان زابل نيز گفت: دهياران نماينده دولت در روستاها هستند و موقعيت خدمت برايشان فراهم است كه بايد از اين فرصت استفاده كنند.

حجت الاسلام علي اكبر كيخا افزود: همه بايد دست در دست براي حل مشكلات مردم در روستاها اقدام كنند تا عمران و آباداني را براي شهر، استان و كشور شاهد باشيم.

8006 / 6081