۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۰
کد خبر: 81675058
T T
۰ نفر
اعتیادآوری دستمال كاغذی‌ مرطوب جوان كننده پوست

سمنان - ایرنا - پلیس فتای نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به ترفندهای مختلف سوداگران و مافیای موادمخدر در گسترش موادمخدر، هشدار داد: دستمال كاغذی‌های مرطوب كه به عنوان جوان ساز پوست فروخته می شود، اعتیادآور است.

به گزارش روز سه شنبه مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، پلیس فتا(فضای تولید و تبادل اطلاعات) هشدار داد: تولید و عرضه اقلام جدید اعتیاد آور در قالب های مختلف و با تبلیغات كاذب در حال گسترش است.

برابر اعلام پلیس فتای استان سمنان، یكی از این اقلام، دستمال كاغذی مرطوب كننده ای است كه با كاربرد رفع خستگی پوست و برای جوان سازی توسط فروشندگان زن در اتوبوس ها، مترو و اماكن پُر تردد به بانوان پیشنهاد و فروخته می شود.

دستمال كاغذی مرطوب كننده به نام عالیا كه با فعالیت چهره به چهره توسط فروشندگان عرصه می شود، نه تنها كاربرد جوان سازی برای پوست ندارد، بلكه با ایجاد اعتیاد به موادمخدر صنعتی، باعث بروز بیماری های متعدد می شود.

این دستمال ها پس از دو بار مصرف اعتیاد ایجاد می كنند و دارای نوعی ماده مخدر صنعتی به نام السی‌من، از مشتقات آمفتامین هستند.

این دستمال های مرطوب كننده ابتدا با قیمت ارزان فروخته و سپس با ایجاد اعتیاد در فرد، تا بسته ای دو میلیون ریال عرضه می شود.

در گذشته مافیای موادمخدر به شكل های آدامس و شكلات اقدام به عرضه موادمخدر صنعتی كرده بود، و این بار این دستمال كاغذی های مرطوب كننده با استفاده از تمایل بانوان و دختران به جوان سازی پوست، این قشر را هدف قرار داده است.ك/1

6103/1772
۰ نفر