۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵
کد خبر: 81677213
T T
۰ نفر

راهپيمايي روز قدس در مريوان برگزار شد

۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵
کد خبر: 81677213
راهپيمايي روز قدس در مريوان برگزار شد

سنندج- ايرنا- راهپيمايي روز جهاني قدس همزمان با سراسر ايران اسلامي، امروز جمعه در مريوان نيز با شكوه فراواني برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، انبوه روزه داران مريواني اين راهپيمايي را با شعارهاي الله اكبر، هيهات من الذله، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر استكبار گرامي داشتند.

آنها همچنين پلاكاردهايي با محتواي سخنان اخير مقام معظم رهبري راجع به محو غده سرطاني رژيم صهيونيستي و حمايت از مقاومت فلسطين و حزب الله لبنان در دست داشتند.

در اين راهپيمايي يكي از مبلغين ديني مريوان با اشاره به عملكرد گسترده رسانه هاي غربي در اسلام هراسي، خاطرنشان كرد: رسانه هاي تحت سلطه غرب امروز به نمايش چهره اي مظلوم از اسرائيل مي پردازند و سعي در پنهان كردن انسان كشي و جنايتهاي اين رژيم سفاك دارند.

حجت الاسلام امير جهاني فر ، راهپيمايي روز جهاني قدس را نشانه وحدت مسلمين در آرمان بزرگ آزادي قدس شريف دانست و ادامه داد: ملت مسلمان با حضور در راهپيمايي روز قدس علاوه بر تجديد پيمان با امام خميني(ره)، خشم و انزجار خود را نسبت به رژيم صهونيستي، اين غده سرطاني خاورميانه فرياد مي زنند.

او با بيان اينكه امام خميني(ره) روز قدس را روز اسلام و احياي مجدد قوانين اسلامي مي دانستند، تصريح كرد: حضور گسترده مردم در روز قدس، ملت هاي مستضعف دنيا را متوجه ظلم به قدس شريف از سوي رژيم صهيونيستي مي كند و در زنده نگهداشتن آرمان قدس شريف بسيار موثر است.

وي با اشاره تغيير سياست نظام هاي سلطه دنيا در توطئه عليه مسلمين، گفت: امروز جنگ هاي نيابتي و ايجاد گروه هاي تروريستي مانند تكفيري ها و داعش در دستور كار دشمنان اسلام قرار گرفته است و حضور مردم در روز قدس، همبستگي و اتحاد مسلمانان را عليه اين سياست ها به رخ دشمنان مي كشد.

در پايان اين راهپيمايي قطعنامه روز قدس قرائت و با تكبيرهاي مردم بر نابودي اسرائيل تاكيد شد.

مريوان در 130 كيلومتري غرب سندج واقع شده است.ك/4

7451/1904