۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵
کد خبر: 81677214
T T
۰ نفر
راهپیمایی متفاوت تر از همیشه/ راهپیمایانی با جثه هایی كوچك

ایلام - ایرنا - راهپیمایی امروز ملت ایران در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان متفاوت تر از همیشه در شهر ایلام در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، امروز حضور كودكان ایلامی با در دست داشتن پرچم های فلسطین و حزب الله و عكس های مظلومانه كودكان غزه آمده اند تا همدردی خود را با كودكان سرزمین اشتغالی فلسطین ابراز كنند.

شمار زیادی از كودكان دختر و پسر امروز در كنار مادران و پدران خود آمده اند تا فریاد حمایت از آزادی كودكان همسالان خود در فلسطین و غزه را ابراز كنند.

امروز صدها كودك ایلامی آمده اند تا با قلب های كوچك اما سرشار از عشق و مشت های گره كرده ندای كودكان بی دفاع غزه را به گوش جهانیان برسانند.

اكنون راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه پایانی رمضان در ایلام همزمان با سراسر كشور لحظه به لحظه به اوج خود می رسد و كودكان ایلامی برای اعلام همدردی با كودكان مظلوم غزه شعار مرگ بر اسراییل سر می دهند.

حضور راهپیمایان كوچك ایلامی جلوه ای دیدنی به آیین روز جهانی قدس بخشیده و امروز در این هوای گرم پا به پای بزرگترهای خود آمدند تا ندای حق طلبی سر دهند و خشم و انزجار خویش را از جنایت های صهیونیست ها به همه جهانیان اعلام كنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 11 صبح در شهر ایلام آغاز و اكنون شركت كنندگان در حال طی كردن مسیرهای راهپیمایی شامل میدان شهید كشوری، بلوار آزادی و میدان مادر هستند.

راهپیمایان قرار است در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تجمع كنند.

7171/9002