۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲
کد خبر: 81677224
T T
۰ نفر

طنین رعدآسای فریاد آزادی قدس بر بام ایران

۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲
کد خبر: 81677224
طنین رعدآسای فریاد آزادی قدس بر بام ایران

شهركرد – ایرنا – مردم غیور چهارمحال و بختیاری، از بلندای بام ایران، با سر دادن فریادهای ضدصهیونیستی خود، آزادی قدس شریف، این نخستین قبله مسلمانان جهان را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، مردم چهارمحال و بختیاری روز جمعه با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، باردیگر ثابت كردند كه هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.

در چهارمحال و بختیاری، مرد و زن، پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو، بازاری و كشاورز، معلم و استاد دانشگاه، كارمند و كارگر و همه و همه، با سردادن شعارهای 'مرگ بر اسرائیل'، 'مرگ بر آمریكا'،'مرگ بر انگلیس'،'ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده'و 'هیهات من الذله'، حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند.

امروز راهپیمایان دیار غیورپرور بام ایران، بازهم به صحنه آمدند تا با فریادهای ظلم ستیزشان، ضمن حمایت از ملت ستمدیده فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام كنند.

غیورمردان و شیرزنان استان چهارمحال و بختیاری، امروز همزمان و همگام با مسلمانان آزاده جهان و ایرانیان سرافراز با حضور پرشور خود در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس، برگ دیگری از دفتر حماسه‌ های حضور خود را در صحنه های انقلابی ورق زدند.

در سالی كه از سوی مقام معظم رهبری به نام 'سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی' نامگذاری شده است، حضور پررنگ مسوولان تلاشگر در كنار صفوف به هم فشرده مردم این استان، جلوه خاصی به حماسه راهپیمایی روز قدس امسال در این دیار داده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با حضور خود در راهپیمایی روز قدس امسال،همزبان با مردم استان، نفرت و خشم خود را از رژیم اشغالگر قدس ایادی استكبار جهانی، فریاد زد.

قاسم سلیمانی دشتكی گفت: اكنون نه تنها ملت‌های مسلمان جهان بلكه پیروان سایر ادیان نیز از تجاوزات و رفتار ددمنشانه رژیم صهیونیستی، خشم و نفرت دارند.

وی اظهار داشت: تمام افراد آزاده و پیروان ادیان الهی بویژه مسلمانان تا زمان آزادی قدس شریف، در كنار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین خواهند ایستاد.

سلیمانی دشتكی تأكید كرد: محو اسرائیل از صحنه گیتی و آزادی فلسطین، یكی از مهمترین آرزوهای مشترك مردمان آزاده دنیا و مسلمانان جهان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: استكبار جهانی به سركردگی آمریكا، اسرائیل و انگلیس، قدرتی پوچ و توخالی بوده كه ریشه‌كنی آن، دست یافتنی است.

وی تصریح كرد: مردم چهارمحال و بختیاری امسال در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری گسترده‌تر و پرشورتر از سالهای قبل داشتند و این نشان دهنده همدلی و همزبانی بیشتر آنان در سالجاری است.

سلیمانی دشتكی بیان داشت: اسرائیل و اربابان خیالی‌اش بدانند كه هیچگاه نمی‌توانند ذره‌ای از اراده استوار و محكم مسلمانان دنیا و مردمان آزاده جهان بویژه ایرانیان كم كنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: كشورهای عربی با نام عربیت، در یك دوره 30 ساله موفق به مبارزه و سركوب اسراییل غاصب نشدند.

خدابخش مرادی نافچی اضافه كرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با نامگذاری مدبرانه روز قدس از سوی امام خمینی(ره)، حركت برای آزادی سرزمین قدس و فلسطین، جهانی شد.

وی گفت: مردم آزاده ایران تا زمان پیروزی فلسطین و آزادی قدس، پشتیبان مردم مظلوم فلسطین می‌مانند.

مرادی نافچی بیان كرد: قدرت استعمارگران بویژه رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریكا، در حال زوال و ضعیف شدن است.

رییس شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زوال رژیم صهیونیستی با شكست در جنگ‌های 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه، برای افكار جهانی آشكار شد.

وی عنوان كرد: در آینده نزدیك با عنایت خداوند متعال و اتحاد ملت‌های اسلامی، زمینه برچیدن ظلم 63 ساله صهیونیستها فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان شهركرد نیز گفت: روز قدس، روز همدردی مردم كشورهای مختلف جهان با ملت مظلوم فلسطین است.

حمید ملك‌پور دهكردی تأكید كرد: روز قدس، تنها متعلق به جهان اسلام نیست، بلكه این آرمان، مرزهای اسلامی را درنوردیده و در اذهان تمام افراد عدالتخواه و آزاده پیرو ادیان الهی، رسوخ كرده است.

وی یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی قدس، نماد انسجام و همبستگی مردم آزاده دنیا بویژه مسلمانان علیه ددمنشی‌های استكبار جهانی محسوب می‌شود.

ملك‌پور دهكردی تصریح كرد: امروز صدای خرد شدن استخوانهای پوسیده رژیم اشغالگر قدس، به گوش می‌رسد.

آری،امروز صدای فرو ریختن تنوره های آشیانه غصب شده دیو، رساتر از هر سال بر فراز بام ایران به گوش رسید، صدای خرد شدن استخوان‌های اشغالگری در باور پوسیده اربابان خیالی شرق و غرب .

امروز، در این دیار، قطره‌ها به هم پیوستند و رگه‌های آب براه افتاد، جوی‌های كوچك به جریان درآمد، باریكه‌های آب یكدیگر را یافتند، روان شدند، سرعت گرفتند و به راه افتادند و قطره‌ها در آخر سیلی بنیان كن شدند تا خاك فلسطین غصب شده را باردیگر از لوث پلیدیها پاك سازند.

امروز، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، نگاه‌ها با هم گره خورد، لب‌ها به خنده باز شد و باردیگر شوق تداوم حركت حمایت از مسلمانان جهان بویژه مسلمانان بی‌دفاع و بی‌گناه فسطین را رقم زد.

امروز، چهارمحالی‌ها و بختیاریها، مردمان سرشار از یقین و عشق، روح ظلم ستیز و آزادی طلب خود و سایر مسلمانان جهان را با فریادهای كوبنده‌شان، مهر تأیید و تأكید دوباره زدند.

اگرچه هوای امروز گرم بود اما چهارمحالی‌ها و بختیاریها، با وجود پر مهرشان به صحنه آمدند تا ثابت كنند، اسلام، انقلاب اسلامی و قدس شریف را هیچگاه فراموش نمی‌ كنند.

یكی از شركت كنندگان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهركرد به خبرنگار ایرنا گفت: روز قدس، روز برائت مسلمانان در برابر استكبار جهانی است.

امیر آقاخانی تأكید كرد: روز قدس، روز وحدت تمام ادیان الهی برای نجات بیت‌المقدس، از چنگال صهیونیستهاست.

وی افزود: تا زمان پیروزی مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین، در كنار آنان می‌مانم و احساس نفرتم از استكبار جهانی را فریاد می‌زنم.

یكی دیگر از شركت كنندگان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس نیز گفت: روز قدس، روزی بزرگ برای متحد شدن جهان اسلام به شمار می‌رود.

زهرا كاظمی تصریح كرد: طبق اصول مسلم و تعالیم ارزشمند دین مبین اسلام، حمایت از ملت مظلوم فلسطین، امری واجب است.

وی اظهار داشت: روز قدس، روز فریاد مسلمانان جهان علیه استكبار جهانی به سركردگی آمریكا، اسرائیل و فلسطین است.

كاظمی اضافه كرد: روز جهانی قدس، روز جدایی حق از باطل، روز جوش و خروش جبهه اسلام، روز آزادی، روز عدالتخواهی در برابر جبهه ظلم و اشغالگری و روز ایستادگی علیه كشتار و تخریب است.

شركت كننده دیگری در این باره گفت: استكبار جهانی با مشاهده اتحاد مسلمانان و غیرمسلمانان در دفاع از ملت ستمدیده فلسطین، خود را مغلوب و شكست خورده می‌بیند.

میثم حسین‌پور اظهار كرد: روز قدس، روز نفرت از تمام مظاهر صهیونیستی بوده و این نفرت، هیچگاه از فرهنگ و باورهای مسلمانان و مردم آزاده جهان، زدوده نمی‌شود.

وی بیان داشت: حضور گسترده مردم در میعادگاه راهپیمایی روز قدس، باعث برهم زدن آشفته شدن رهبران استكبار جهانی به سركردگی آمریكا، اسرائیل و انگلیس شده است.

به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان و بیش از 890هزار نفر جمعیت است.



6027/7362