۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84735907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

در مسیر قدس

پاسداری از قدس وظیفه همه مسلمانان است

۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 84735907
پاسداری از قدس وظیفه همه مسلمانان است

شهرکرد-ایرنا- فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت:حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، حمایت از مسلمانان فلسطین است و قدس شریف محور وحدت امت اسلامی در جهان و پاسداری از آن وظیفه همه مسلمانان است.

سردار علی محمد اکبری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران افزود: مردم چهارمحال و بختیاری بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که گوش به فرمان امامین انقلاب هستند و فریاد حمایت خود از مظلومان را یکصدا به استکبار جهانی می‌رسانند.

به گفته وی، قدس بخش جدا نشدنی جهان اسلام است و مردم همیشه در صحنه با لبیک به فرامین امامین انقلاب، در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردند تا پشتیبانی خود را از قدس و ملت مسلمان فلسطین جهان اسلام اعلام و از مجاهدان و مقاومت فلسطین حمایت کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند، ما پشتیبان مردم آزادیخواه فلسطین هستیم و اعلام می‌کنیم پشتیبان و یاور آنها هستیم، افزود: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس  توانستند، برای پشتیبانی و اعلام حمایت از مردم فلسطین قدم‌های مستحکم برداشتند و کار ارزشمند است و به نوبه خود از مردم تشکر و قدردانی دارم.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس در ۹۰ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha