۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۰
کد خبر: 81685033
T T
۰ نفر

نصب بنر در سطح شهر پارس آبادمغان ممنوع شد

۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۰
کد خبر: 81685033
نصب بنر در سطح شهر پارس آبادمغان ممنوع شد

اردبيل-ايرنا- دبير شوراي فرهنگ عمومي پارس آباد گفت: بر اساس مصوبه شوراي فرهنگ عمومي نصب هرگونه بنر با استفاده از داربست درسطح شهر پارس آباد ممنوع شد.

يوسف روزگاري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : متاسفانه بنرهايي با عناوين مختلف به وسيله داربست‌هايي با خطر و آسيب فراوان براي همشهريان عزيز در سطح شهر و به ابعاد مختلف نصب شده كه سبب مخدوش كردن زيبايي معنوي و ظاهري شهر گرديده است.

وي افزود :اين موضوع درجلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان مطرح و ممنوعيت نصب بنر با مضامين مختلف با نظر اكثريت اعضاي اين شورا تصويب شد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين باتاكيد براين نكته كه در اجراي اين مصوبه منبعد اجازه نصب بنر با استفاده از داربست داده نخواهد شدگفت: مقررشد شهرداري تا هشتم مردادماه امسال نسبت به جمع آوري كليه بنرهايي كه بوسيله داربست درسطح شهر نصب شده است اقدام نمايد.

رئيس فرهنگ وارشاد اسلامي همچنين از ممنوعيت نصب بنرهاي تبريك انتصابات وتقدير وتشكر خبرداد وگفت : اشخاص حقيقي و حقوقي براي هر نوع تبريك از جمله انتخاب و انتصاب مديران و مسوولان دستگاه هاي دولتي و خصوصي و تقدير و تشكر از آنان مي توانند از نشريات محلي استفاده نمايند كه هزينه آن از هزينه بنر و نصب آن به مراتب كمتر است.

پارس آبادمغان در شمال استان اردبيل واقع است.

7121/6016

سرخط اخبار استان‌ها