۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰:۰۳
کد خبر: 81686271
T T
۰ نفر
رييس كل دادگستري خراسان رضوي: مسوولان بايد در حيطه وظايف خود پاسخگو باشند

مشهد - ايرنا - رييس كل دادگستري خراسان رضوي گفت: مسوولان بايد در حيطه مسووليت ها و وظايف خود پاسخگوي مردم باشند.

به گزارش روز جمعه روابط عمومي دادگستري خراسان رضوي حجت الاسلام علي مظفري در ديدار با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بر لزوم تعامل حداكثري مسئولان و سازمانها تاكيد كرد.

وي يادآورشد : مسئولان خراسان رضوي بايد در تبيين و اجراي منويات مقام معظم رهبري بويژه در زمينه وحدت و همدلي پيشگام باشند و بحمدالله شاهد وجود اين همراهي و همگامي مسئولان در بخشهاي مختلف و با هدف حل مشكلات مردم هستيم.

حجت الاسلام مظفري با تقدير از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي و مسئولان انتظامي ، امنيتي و اجرايي خاطر نشان كرد: دست تمامي بزرگاني كه مي توانند دستگاه قضايي خراسان رضوي را در انجام وظيفه ياري نمايند به گرمي مي فشاريم.

وي به فضاي حاكم بر مجموعه قضايي خراسان رضوي اشاره كرد و افزود: نوع نگاه به مسووليت در دستگاه قضايي يك جايگاه و وسيله براي خدمت به مردم است.

رييس كل دادگستري خراسان رضوي گفت: بايد خود را پاسخگو بدانيم و تلاش مي شود با حفظ شأن و استقلال دستگاه قضايي از تمامي نظرات نخبگان در حوزه هاي مختلف بهره گرفته شود و بهترين شيوه ها در مواجهه با مسائل اتخاذ گردد.

در اين نشست مسئولان انتظامي، امنيتي و نمايندگان خراسان رضوي در مجلس شوراي اسلامي به ارائه نقطه نظرات خود با محوريت حل مشكلات در زمينه پديده و ميزان پرداختند.

1211