۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷
کد خبر: 81702954
T T
۰ نفر
اعلام نتايج مسابقات بدمينتون قهرماني كشور در زنجان

زنجان - ايرنا - نتايج چهاردهمين دوره مسابقات بدمينتون رنكينگ قهرماني كشور كه از عصر پنجشنبه هفته گذشته با حضور بدمينتون بازان برتر كشور در زنجان آغاز شد، روز جمعه با اعلام نتايج اين رقابت ها پايان يافت.

در بخش انفرادي اين رقابت ها، سالار بيات و عليرضا فغفوري از زنجان به ترتيب اول و دوم و مهران شهبازي از كردستان و حميد حيدري شفق از كرمانشاه به طور مشترك سوم شدند.

در بخش دو نفره اين مسابقات نيز محمدرضا خانجاني و اشكان فصاحتي از تهران مقام نخست، سينا بيات و عليرضا قاسمي رتبه دوم و محمدرضا باقري و عليرضا سليماني از زنجان و محمد يازرلو و مسعود پيروزي از گلستان نيز به طور مشترك مقام سوم را كسب كردند.

اين رقابت‌ها با عنوان يادواره شهداي بدمينتون زنجان به مدت دو روز با حضور ورزشكاران استان هاي قم، كرمان، تهران و توابع تهران، اردبيل، قزوين، همدان، فارس، مركزي، ايلام، سيستان وبلوچستان، خراسان رضوي، مازندران، زنجان، كرمانشاه، آذربايجان غربي، خوزستان، اصفهان، گلستان، كردستان، خوزستان، يزد، لرستان، بوشهر، گيلان و كيش در محل آكادمي بين المللي بدمينتون زنجان برگزار شد.

اين مسابقات در بخش مردان و با حضور ملي پوشان و قهرمانان اين رشته ورزشي به صورت انفرادي و دو نفره تيمي برگزار شد كه در بخش انفرادي 79 بازيكن و در بخش تيمي دو نفره نيز 56 بازيكن به مصاف هم رفتند.

سهميه هر يك از استان‌ها در اين رقابت ها، بر اساس تصميم فدراسيون بدمينتون ايران چهار ورزشكار در بخش انفرادي و دو تيم دو نفره بود و 18 داور نيز آن را قضاوت كردند كه 9 نفر آنان از زنجان بودند.

سيد شهرام عربي زنجاني مسوول كميته استعداديابي فدراسيون بدمينتون ايران گفت: اين رقابت ها يكي از ملاك هاي انتخاب نفرات برتر به منظور دعوت به اردوي تيم ملي بود به همين دليل تمام استان ها با نفرات مطرح و شاخص شركت داشتند.

597/3001/ 1650
۰ نفر