۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۴۰
کد خبر: 81706763
T T
۰ نفر
فرماندار يزد: زارچ ظرفيت بالايي براي توسعه و پيشرفت دارد

يزد-ايرنا- فرماندار يزد گفت: بخش زارچ ظرفيت بالايي را براي توسعه و پيشرفت دارد و حمايت خيرين مي تواند بخشي از مشكلات اين بخش را مرتفع كند.

به گزارش ايرنا محمود شاكري شمسي عصر روز دوشنبه در بازديد از پروژه هاي شهر زارچ و روستاي اله آباد افزود: در برخي حوزه ها كمبودهايي وجود دارد كه اميدواريم با تخصيص اعتبارات و حمايت خيرين اين مشكلات مرتفع شود.
وي با اشاره به اينكه در يك سال اخير توجه ويژه اي به حل مسائل و كمبودها شده است گفت: منطقه زارچ با ديد جمعيت نگاه نشده است و البته اين اعتقاد وجود داشته كه اين شهر به عنوان دروازه ورودي شهرستان مركز استان نيازمند توجه بيشتري است.
فرماندار يزد خاطرنشان كرد: تاكنون اقدامات خوبي در بخش زارچ به لحاظ توجه به نما و منظر شهري و روستايي، آسفالت معابر،‌ جمع آوري نخاله ها و ... صورت گرفته كه شايسته است در آينده اين روند نيز ادامه داشته باشد.
شاكري شمسي همچنين از روند عمليات اجرايي سالن اجتماعات جمعيت هلال احمر، سالن ورزشي 17 شهريور در شهر زارچ، پارك و ساختمان حاجي بابايي روستاي اله آباد از توابع بخش زارچ بازديد كرد.
بخش زارچ داراي يك شهر با 11 هزار جمعيت و 67 روستا و آبادي با بيش از هفت هزار جمعيت و وسعت 23 كياومتر مربع در 10كيلومتري شمال غربي شهر يزد و دركنار جاده ترانزيت شمال به جنوب واقع شده است.ك/2
7537/ 6197