۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۰۷
کد خبر: 81712718
T T
۰ نفر
شش مازندراني مدال هاي قهرماني خود را تقديم شهداي غواص كردند

ساري - ايرنا - شش نفر از قهرمانان رشته هاي مختلف ورزشي در استان مازندران روز شنبه مدال هاي ورزشي خود را تقديم شهداي غواص كردند.

اين ورزشكاران كه چهار تن از آنان كشتي گير ، يك نفر تكواندوكار و يك نفر ديگر هم بوكسور است ، مدال هايشان را در مسابقات مختلف المپيك، جهاني ، آسيايي و بين المللي كسب كردند.
اداره كل ورزش و جوانان مازندران اسامي اين ورزشكاران را مهدي حاجي زاده قهرمان آسيا و جهان در كشتي آزاد ، مسعود اسماعيل پور قهرمان آسيا و جهان در كشتي آزاد ، حسن يزداني قهرمان بزرگسالان آسيا و جوانان جهان در كشتي آزاد
ابوالفضل يعقوبي قهرمان جوانان جهان و بزرگسالان جهان در تكواندو، جاسم دلاوري قهرمان آسيا و جهان در رشته بوكس
و كميل قاسمي دارنده مدال برنز المپيك و قهرمان جهان در كشتي آزاد اعلام كرد.
قهرمانان ورزشي مازندران مناسبت روز خبرنگار و هفته استقبال از پيكر 30 تن از شهداي غواص در شهرهاي مختلف مازندران را براي اهداي مدال هاي خود به اين شهيدان سرافراز انتخاب كردند.
برنامه استقبال از شهداي غواص در شهرهاي مختلف مازندران از روز پنجشنبه هفته گذشته پانزدهم مرداد ماه از رامسر در غرب استان آغاز شد و قرار است طي برنامه‌ريزي انجام شده در هفت محور تا نوزدهم مرداد ادامه يابد.
مراسم معنوي وداع با شهدا 19 مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در باغ موزه دفاع مقدس مازندران واقع در ساري برگزار مي‌شود.
تشييع پيكر اين شهدا نيز روز بيستم مرداد از ميدان شهدا تا ميدان ساعت ساري برگزار و سپس براي خاكسپاري به شهرهاي مختلف مازندران منتقل مي شود.
بر اساس اعلام بنياد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران از 175 شهيد غواصي كه پيكرهاي پاكشان اخيرا پيدا و وارد كشور شد بيش از 50 نفر از لشكر 25 كربلاي مازندران بود.
مازندران در عمليات كربلاي چهار 338 شهيد داد.ك/3
1654 /1596
۰ نفر