۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۰۳
کد خبر: 81721804
T T
۰ نفر
فرماندار كازرون:برای ایجاد صنایع تولیدی در این شهرستان زمین واگذار می كنیم

شیراز - ایرنا - فرماندار شهرستان كازرون گفت:با توجه به این كه یكی از نیازهای سرمایه گذاران برای راه اندازی كارخانه و صنایع تولیدی در این شهرستان زمین است ، این فرمانداری آماده است زمین مورد نیاز را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

حمید رضا گرامی ، یكشنبه در حاشیه بازدید از شهرك صنعتی شهید مصلحیان كازرون و بررسی مسائل و مشكلات صاحبان صنایع و كارگران این شهرك ، در گفت و گو با ایرنا افزود:همچنین بر اساس مساحت زمین واگذار شده به سرمایه گذاران ، آنها از تخفیف و امتیازهایی نیز برخوردار خواهند شد.
فرماندار كازرون گفت:معرفی سرمایه گذاران به بانك های عامل برای برخورداری از تسهیلات یكی از امتیازهایی است كه برای آنان در نظر گرفته شده است و این امر منوط به این است كه سرمایه گذار 30 درصد آورده داشته باشد.
وی گفت:نخستین اقدام این فرمانداری برای جذب سرمایه گذار در شهرستان كازرون،ایجاد زیر ساخت های لازم در شهرك صنعتی شهید مصلحیان و منطقه ویژه اقتصادی كازرون است.
گرامی ادامه داد:منطقه ویژه اقتصادی كازرون كه جزو مصوبه هیات دولت است، عملیات راه اندازی آن از سال 93 آغاز شده و تا كنون اعتباری افزون بر 70 میلیارد ریال برای آماده سازی زیرساخت های آن هزینه شده است.
فرماندار كازرون بیان كرد:در شهرك صنعتی شهید مصلحیان كازرون با توجه به ركودی كه هست و عدم نقدینگی موجود، برخی از واحدهای تولیدی این شهرك با یك سوم تولید مشغول كار هستند .
گرامی اظهار داشت:هم اینك در شهرك صنعتی شهید مصلحیان كازورن بیش از 35 واحدتولیدی با ایجاد اشتغال برای بیش از 350 نفر فعال است .
شهرستان كازرون در فاصله 120 كیلومتری غرب شیراز واقع شده است.ك/3
7372 /6117 /6118